Įmonės stebi ir vertina klientų veiksmus – kaip ir į ekonominę situaciją Rusijoje bei jai taikomas sankcijas – tad įvairios bendrovės veiklą nutraukia, sustabdo arba tęsia toliau.
Susigaudyti visoje šioje nuolat kintančioje padėtyje – gana painu, todėl yra sukurtos bent kelios sistemos, kurios fiksuoja įmonių veiklą Rusijoje.
Viena iš jų – Lietuvoje kuriama ir palaikoma svetainė stoprus.com, kuri stebi daugiausia Lietuvoje žinomus prekės ženklus ir įmones bei jų sąsajas su Rusija bei jos verslu.
Kitas projektas – „Telegram“ platformoje veikiantis pokalbių robotas (angl. chatbot) „Boycott russia“, kuriam parašius bendrovės ar produkto pavadinimą, jis patikrina ir praneša, ar įmonė/produktas yra Rusijos rinkoje, ar ne. Norint naudotis šiuo pokalbių robotu, būtina turėti „Telegram“ paskyrą ir būti prie jos prisijungus.
Pastarojo projekto kūrėjai tiksliai nenurodo, kokiais ir kada paskutinį kartą atnaujintais duomenimis remiasi pokalbių robotas – tik skelbia, kad tai yra atviri šaltiniai – tad lrytas.lt rekomenduoja šią paslaugą naudoti tik kaip konsultacinę.