Kai kurių žinomiausių žaidimų pasaulyje, įskaitant „World of Warcraft“ ir „Overwatch“, kūrėja „Blizzard“ Kinijoje veikia nuo 2008-ųjų.
Visgi įmonė teigė, kad jai nepavyko susitarti su Kinijos leidėja „Netease“ dėl 14 metų galiojusios licencijavimo sutarties pratęsimo.
„Blizzard Entertainment“ šiandien skelbia, kad sustabdys daugumą „Blizzard“ žaidimų paslaugų žemyninėje Kinijoje“, – sakoma Kalifornijoje įsikūrusios „Activision Blizzard“ patronuojamosios įmonės „Blizzard Entertainment“ pranešime.
„Artimiausiomis dienomis sustabdysime naujus pardavimus, o Kinijos vartotojai netrukus gaus išsamią informaciją apie tai, kaip viskas vyks toliau“, – pridūrė bendrovė.
Pranešime teigiama, kad derybos žlugo abiem pusėms nepavyko pasiekti susitarimo, kuris „atitiktų „Blizzard“ veiklos principus ir įsipareigojimus žaidėjams bei darbuotojams“.
Daugiau informacijos bendrovė nepaskelbė.
Naujos „World of Warcraft: Dragonflight“, „Hearthstone: March of the Lich King“ ir antrojo „Overwatch 2“ sezono versijos bus išleistos kiek vėliau šiais metais, pridūrė ji.
Vėliau bendrovė savo socialinio tinklo „Weibo“ paskyroje kinų kalba paskelbė, kad Kinijos serveriai nustos veikti sausio 24 dienos vidurnaktį.
„Blizzard“ padėkojo vietos žaidėjams už jų „meilę ir palaikymą“, sakydama, kad „nuoširdžiai tikisi, kad ateityje galės sugrąžinti „Blizzard“ žaidimus“.
Honkonge listinguojamos „NetEase“ akcijos ketvirtadienio rytą atpigo daugiau nei 10 procentų.
Žaidimų milžinė, kuri, kaip tikimasi, paskelbs trečiojo ketvirčio pajamas šį ketvirtadienį, biržai pateiktoje paraiškoje teigė, kad licencijų galiojimo pabaiga neturės jokios esminės įtakos „NetEase“ finansiniams rezultatams.
Remiantis „Blizzard“ duomenimis, Kinija – didžiausia pasaulyje internetinių žaidimų rinka – 2021 metais sudarė mažiausiai tris procentus bendrovės grynųjų pajamų.
Kinijos vyriausybė pastaraisiais metais ėmėsi griežtų veiksmų prieš pramonę ir perspėjo, kad vaikai per daug laiko praleidžia žaisdami internetinius žaidimus bei nustatė žaidėjams naujus amžiaus ir žaidimo laiko apribojimus.
Buvo sulėtintas ir naujų žaidimų tvirtinimo procesas.