Įdomu, kad „F-16“ techniškai yra senesnis nei „MiG-29“. „F-16“ tarnauja nuo 1978-ųjų, o „MiG-29“ – nuo 1983-iųjų. Tačiau, priešingai nei „MiG-29“, „F-16“ ne kartą buvo atnaujintas.
„MiG-29“ išliko 4 kartoje, tarsi 1970–1980 metais. O „F-16“ ir kiti „F“ serijos orlaiviai buvo iš pagrindų modernizuojami: jiems buvo pakeista įranga, įrengta radiolokacinė stotis, pridėti nauji ginklai. O „MiG-29“ taip ir liko sovietinis lėktuvas, negalintis pasipriešinti rusiškam „Su-30“, – aiškino Jurijus Ignatas.
„MiG-29“ radarų stebėjimo nuotolis yra tik 60 kilometrų, o šaudymo nuotolis – 30 kilometrų. Šiuolaikinių Rusijos lėktuvų „Su-35“ stebėjimo spindulys yra didesnis nei 200 kilometrų, o šaudymo nuotolis – daugiau nei 100 kilometrų (aišku, priklauso nuo ginklų).
Tiesa, „MiG-29“, kuriuos Ukraina gavo iš Slovakijos, buvo atnaujinti 2007–2008 metais, tačiau pati platforma yra sunkiai suderinama su moderniais ginklais.