Kaip pastebi bendrovės Elektroninių kanalų plėtros vadovas Nerijus Zinevičius, išmaniosios programėlės atnaujinimai reikšmingai prisidės prie klientų patirties gerinimo, suteikiant klientams daugiau galimybių savarankiškai spręsti su sveikatos draudimu susijusius klausimus vos keliais paspaudimais telefone.
Skelbiama, kad naudodamiesi išmaniąja programėle įmonės klientai gali greitai ir patogiai atsiskaityti už sveikatos paslaugas, peržiūrėti savo sveikatos draudimo limitus ir likučius, pateikti prašymą kompensuoti paskirtas sveikatos draudimo išlaidas nufotografavus ar pridėjus jas patvirtinančius dokumentus.
Programėlėje taip pat galima peržiūrėti registruotų išlaidų kompensavimo prašymo statusą ir jų istoriją, o prireikus konsultacijos, tiesiogiai susisiekti su bendrovės žalų specialistu.
Programėle gali naudotis įmonės sveikatos draudimo klientai, turintys galimybę patvirtinti savo tapatybę „Smart-ID“, „Mobile-ID“ ar per el. bankininkystės sistemą. Po pirmojo prisijungimo programėle galima naudotis tapatybę patvirtinančiu sukurtu PIN kodu, veido atpažinimo funkcija ar piršto atspaudu.
Išmanioji programėlė yra pritaikyta telefonams su „iOS“ ir „Android“ operacinėmis sistemomis, ją galima atsisiųsti „AppStore“ ir „Google Play“ platformose.