IBM iš socialinio tinklo „X“ atšaukia reklamą, kai ši buvo parodyta šalia antisemitinių įrašų

Kompiuterių milžinė IBM sustabdė savo reklamą socialinių tinklų platformoje „X“ (buvęs „Twitter“) – po to, kai bendrovės reklaminiai skelbimai buvo pastebėti šalia antisemitinio turinio medžiagos.

 Kompiuterių milžinė IBM sustabdė savo reklamą socialinių tinklų platformoje „X“ (buvęs „Twitter“).<br> 123rf nuotr.
 Kompiuterių milžinė IBM sustabdė savo reklamą socialinių tinklų platformoje „X“ (buvęs „Twitter“).<br> 123rf nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Jūras Barauskas

2023-11-17 08:19

„IBM vadovaujasi nulinės tolerancijos politika neapykantą kurstančios kalbos atžvilgiu ir mes nedelsdami sustabdėme visą reklamą platformoje „X“, kol išnagrinėsime šią visiškai nepriimtiną situaciją“, – teigiama bendrovės IBM pranešime.

Šis sprendimas buvo priimtas po to, kai žiniasklaidos stebėjimo grupė „Media Matters for America“ pranešė įvairių bendrovių, tarp jų ir IBM, „Apple“, „Bravo“ ir „Oracle“ reklaminių skelbimų socialiniame tinkle „X“ radusi „šalia įrašų, kuriuose giriamas Hitleris ir jo nacių partiją“.

Trečiadienį platformos X savininkas Elonas Muskas sulaukė kritikos dėl platformoje paskelbto įrašo, kuriame jis teigė pritariąs vienai antisemitinei sąmokslo teorijai.

Platformos „X“ vadovė Linda Yaccarino konteksto neturinčiame įraše socialinių tinklų platformoje pareiškė, kad bendrovė „visuomet aiškiai skelbė, kad visuotinė diskriminacija turi LIAUTIS“.

„Manau, kad dėl to galime ir turėtume sutarti“, – rašė ji.

„Kalbant apie šią platformą, „X“ visuomet būdavo atvira apie mūsų pastangas kovoti su antisemitizmu ir diskriminacija. Pasaulyje šiems dalykams vietos nėra – jie yra bjaurūs ir neteisingi. Taškas.“

E. Muskas bendrovę, kuri tuo metu vadinosi „Twitter“, 2022 m. nupirko už 44 mlrd. JAV dolerių. Iškart po to E. Muskas visame pasaulyje atleido maždaug 80 proc. iš 8 000 darbuotojų ir atsisakė ligi tol naudotų „mėlynųjų varnelių“, kurios reikšdavo, kad vartotojo tapatybė yra nustatyta. Vietoje jų buvo pristatyta mokama prenumerata – „Twitter Blue“.

Po to, kai perėjo į naujas rankas, platformai sunkiai sekėsi, mat ženkliai sumažėjo pajamos iš reklamos. E. Muskas ne kartą sakė, kad jos tesiekia vos pusę tos sumos, kuri būdavo uždirbama kadaise.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.