Tačiau šis „MT-LB-2M-3“ skiriasi nuo daugumos jam giminingų kovininių transporto priemonių keliais patobulinimais. Patobulinto „MT-LB-2M-3“ ginklai yra labiau prigludę prie „MT-LB“ korpuso. Kitaip tariant, bokštelis šiek tiek integruotas į jį gabenančią transporto priemonę.
Rusai dar pavasarį pradėjo montuoti šias keistas kovines transporto priemones, derindami senus sandėliuojamus korpusus ir bokštelius, akivaizdžiai desperatiškai bandydami kompensuoti didėjančius modernių kovinių transporto priemonių nuostolius per jau 22 mėnesius besitęsiantį Rusijos plataus masto karą Ukrainoje, rašo „Forbes“.
Šių kovinių frankenšteinų dizainas atspindi, kad jos konstruojant buvo skubama. Daugeliu atvejų šeštojo dešimtmečio „MT-LB“ ir dar senesni bokšteliai „2M-3“ buvo minimaliai integruoti. Technikai, matyt, tiesiog privirino arba prisuko varžtais dviejų tonų bokštelius prie vilkikų, nesujungę jų hidraulinių ir elektros sistemų ir nesubalansavę „MT-LB“ masės centro.
„Susidaro įspūdis, kad buvo atsisakyta „2M-3“ hidraulinės sistemos ir pereita prie visiškai rankinio valdymo, nes tai paprasčiausias sprendimas, nereikalaujantis darbo sąnaudų – bet turintis įtakos šaudymo efektyvumui“, – savo tinklaraštyje pažymėjo atidžiai rusų kovines mašinas Ukrainoje stebintis Edwardas Perovas.
Rezultatas – kovinė mašina, kuri šaudymo metu labai dreba ir iš toli šaudo labai netiksliai.
O dėl plono „MT-LB“ šarvo kovinė transporto priemonė negali saugiai priartėti prie priešo, kad padidintų šaudymo tikslumą.
Naujose nuotraukose matoma geresnė bokštelio integracija turėtų reikšti mažesnę vibraciją. Nuotraukose matyti, kad „MT-LB 2M-3“ bokštelis yra daug trumpesnis nei ankstesnių to paties tipo kovinių transporto priemonių versijų bokšteliai.
Pailgos formos bokštelio pagrindo nematyti. Technikai arba pašalino pagrindą, arba įleido jį į „MT-LB“ keleivių saloną.
Bet kuri iš šių galimybių turėtų užtikrinti labiau subalansuotą ir stabilesnę šaudymo platformą. Tai, žinoma, nereiškia, kad jie integruoja ir „2M-3“ hidraulinę sistemą – tačiau šaudymo platformos stabilizavimas yra pradžia, rašo „Forbes“.