Kitų svarbių detalių – tokių kaip, pavyzdžiui, numatoma bandymų trukmė, planuojama serijinės gamybos pradžia ir kada bus pradėta tiekti kariuomenei – rusų šaltiniai kol kas neatskleidžia, rašo „Defense Express“. Tai teigiama Lenkijos portalo „Defense24“ publikacijoje.
Leidinio autoriai teigia, kad vikšrinis šarvuotasis transporteris „BT-3F“ buvo sukurtas pėstininkų kovos mašinos „BMP-3“ pagrindu, o abiejų transporto priemonių pagrindiniai mazgai ir atsarginės dalys yra aukštu lygiu unifikuoti.
Pirmą kartą „BT-3F“ pristatytas dar 2010 m., tačiau nuo to laiko ši mašina išlaiko tik eksperimentinės transporto priemonės arba įvairių parodų eksponato statusą. Pavyzdžiui, Rusijos propagandiniame forume „Armija-2023“ buvo demonstruojama šarvuočio „BT-3F“ versija su joje sumontuota prieštankine valdoma raketa „Kornet“ – matyt, ši karo mašina Rusijos kariuomenės nesudomino.
Atviruose šaltiniuose plinta duomenys, kad rusai neva pardavė keliasdešimt „BT-3F“ Indonezijai, kad ši aprūpintų savo jūrų pėstininkų dalinius. Tačiau šių duomenų negalima patvirtinti – pavyzdžiui, žinyno „The Military Balance 2023“ duomenimis.
Viešojoje erdvėje galima rasti tokius duomenis apie rusiškojo „BT-3F“ taktines ir technines charakteristikas:
- svoris: 18,9 t; talpa: 2 žmonių įgula ir iki 15 karių;
- greitis: iki 70 km/h kelyje ir iki 10 km/h plaukiant;
- ginkluotė: 12,7 mm kalibro „Kord“ kulkosvaidis.
Gali būti, kad rusų okupantai jau naudojo „BT-“ šarvuočius per plataus masto karą prieš Ukrainą. Pavyzdžiui, 2022 m. rugsėjį „Defense Express“ pranešė, kad mūšių dėl Chersono metu rusai tikriausiai naudojo „BT-3F“ organizuodami persikėlimą per Dniepro upę.