Ukrainiečiai pristatė naujausią savo karinį kūrinį – atrodo tikrai įspūdingai

Ukrainos bendrovė „Inguar“ pristatė daugiafunkcinę šarvuotąją transporto priemonę „Inguar-3“. Pagrindinė jos ypatybė yra ta, kad ji buvo sukurta kaip specializuota kovinė platforma moduliniu konstrukcijos principu – skirtingai nuo kitų panašių tos pačios klasės šarvuočių, sukurtų civilinių platformų pagrindu.

 Ukrainos gynybos bendrovė „Inguar“ pristatė naujausią savo šarvuotą transporto priemonę – „Inguar-3“.<br> „Inguar“ nuotr.
 Ukrainos gynybos bendrovė „Inguar“ pristatė naujausią savo šarvuotą transporto priemonę – „Inguar-3“.<br> „Inguar“ nuotr.
 Ukrainos gynybos bendrovė „Inguar“ pristatė naujausią savo šarvuotą transporto priemonę – „Inguar-3“.<br> „Inguar“ nuotr.
 Ukrainos gynybos bendrovė „Inguar“ pristatė naujausią savo šarvuotą transporto priemonę – „Inguar-3“.<br> „Inguar“ nuotr.
 Ukrainos gynybos bendrovė „Inguar“ pristatė naujausią savo šarvuotą transporto priemonę – „Inguar-3“.<br> „Inguar“ nuotr.
 Ukrainos gynybos bendrovė „Inguar“ pristatė naujausią savo šarvuotą transporto priemonę – „Inguar-3“.<br> „Inguar“ nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Mar 4, 2024, 7:37 PM

Bendrovė pabrėžia, kad kuriant „Inguar-3“ buvo atsižvelgiama į realią Ukrainos ginkluotųjų pajėgų karių kovinę patirtį, įgytą mūšiuose su okupacine Rusijos kariuomene.

„Inguar-3“ yra MRAP klasės šarvuotasis automobilis su „Deutz“ varikliu, kurios sukimo momentas yra 1500 Nm, o galia – 356 AG. Pavarų dėžė – automatinė „Allison“.

Šio šarvuočio prošvaisa yra 450 milimetrų – o tai kartu su centralizuota automatinio padangų pripūtimo sistema užtikrina didelį pravažumą, pažymi bendrovė. Net jei padangas apgadina kulkos ar skeveldros, „RunFlat“ ratų įdėklai leidžia ekipažui važiuoti toliau.

Vienatūrio kapsulės korpuso šarvai yra kombinuoti, aliuminio elementai sumažina bendrą šarvuotos transporto priemonės svorį, kartu išlaikant apsaugos lygį – „Stanag 4569“ standarto 3 lygio apsaugą nuo kinetinės energijos grėsmių (įprastų kulkosvaidžių ir snaiperinių šautuvų) ir 3a lygio apsaugą nuo minų. Įgula ir kariai gali stebėti padėtį mūšio lauke per priekinę, galinę ir šoninę vaizdo kameras bei naktinio matymo kamerą.

Taip pat yra ir kitų naudingųjų priemonių: kiekviename variante įrengtas elektroninės kovos modulis, automatinė gaisro gesinimo sistema su optiniais jutikliais, oro filtravimo sistema, neutralizuojanti cheminę taršą, autonominis kabinos šildytuvas, oro kondicionavimo sistema ir 12 tonų galios gervė.

„Ši transporto priemonė yra naujos kartos modulinė taktinė šarvuotoji transporto priemonė su atskiromis priekinėmis ir galinėmis šarvuotomis kapsulėmis, kurias galima pritaikyti bet kokiai užduočiai atlikti, – apie savo gaminį pasakoja bendrovė „Inguar“. – Tai leidžia greitai sukonfigūruoti šarvuotąją mašiną pagal konkrečius poreikius, nesvarbu, ar tai būtų 4x4, ar 6x6 platforma, skirta oro gynybos sistemoms, prieštankinėms sistemoms, EW sistemoms, optinei žvalgybai, vadovavimo ir štabo ar medicininės evakuacijos paskirtims.“

Užduočių, kurioms šis visureigis gali būti pritaikytas, sąrašas platus: nuo transporterio personalui ar kroviniams gabenti iki mobilios „Brimstone“ paleidimo sistemos ar šarvuotosios artilerijos sistemų važiuoklės. Taip pat pateikiamas eskizas, kuriame pristatomas galimas išminavimo plūgų ir nepilotuojamų orlaivių katapultų integravimas ateityje, rašo „Defense Express“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.