„Facebook“ irgi svarsto jungtis į kovą prieš skatinančius neskiepyti

„Facebook“, spaudžiamas sumažinti žalingą, klaidingą ar melagingą turinį, sakosi tiriantis galimybes pašalinti iš rekomenduojamų skaitinių prieš skiepus nukreiptas reklamas ir straipsnius.

 Informacija, kuri skatino neskiepyti vaikų, masiškai sklido „Facebook“ tinkle, o ypač – „Facebook“ grupėse.<br> 123RF nuotr.
 Informacija, kuri skatino neskiepyti vaikų, masiškai sklido „Facebook“ tinkle, o ypač – „Facebook“ grupėse.<br> 123RF nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 18, 2019, 3:41 PM

Informacija, kuri skatino neskiepyti vaikų, masiškai sklido „Facebook“ tinkle, o ypač – „Facebook“ grupėse. Tai galėjo sukelti tymų protrūkį JAV, praėjusią savaitę dėmesį atkreipė JAV Atstovų rūmų narys Adamas Schiffas ir laišku kreipėsi į „Facebook“ bei „Google“ vadovus Marką Zuckerbegą ir Sundarą Pichai.

Atsakydamas į tai „Facebook“ paskelbė, kad „tiria papildomas priemones, skirtas geriausiai kovoti su problema“. Tai gali apimti „šio tipo turinio sumažinimą arba pašalinimą iš rekomendacijų, įskaitant „Siūlomas grupes, o taip pat nureitinguojant žemyn tarp paieškos rezultatų, užtikrinant, kad aukščiau būtų rodoma aukštesnės kokybės ir patikimesnė informacija“.

„Google“ iškart neatsakė į A.Schiffo laišką, bet jau ėmėsi panašių priemonių. Praėjusį mėnesį kompanija pakeitė tvarką, kaip rodomi rekomenduojami video „YouTube“ platformoje. Kompanija pareiškė pradėsianti šalinti tokį „ribinį turinį“, kuris „kenksmingais būdais dezinformuoja vartotojus“. „Google“ pateikė tik tris pavyzdžius. Vienas iš video reklamavo „apgavikiškai stebuklingą vaistą rimtai ligai“.

A. Schiffas , Demokratų partijos atstovas iš Kalifornijos nurodė keletą priežasčių, dėl kurių technologijų įmonės turėtų imtis veiksmų. Pasaulio sveikatos organizacija kaip pagrindinę grėsmę pasaulio sveikatai šiais metais nurodė nenorą ar atsisakymą skiepytis. Be to, jis pabrėžė tymų sugrįžimą Klarko apygardoje, Vašingtone.

„Yra tvirtų įrodymų, kad bent dalis šios tendencijos kilo iš mediciniškai netikslios informacijos kiekio svetainėse, kur amerikiečiai gauna informaciją. Algoritmai, kurie veikia šiose paslaugose nesukurti taip, kad atskirtų kokybišką informaciją nuo dezinformacijos ar klaidingos informacijos, o viso to pasekmė yra visuomenės sveikatos problemos“, – laiške rašė politikas.

Pirmasis „vakcinos“ (angl. vaccines) paieškos rezultatas „YouTube“ yra vaizdo įrašas, kuriame rodoma kompromiso ieškanti diskusija tarp skiepų šalininkų ir tų, kurie mano, kad skiepai yra pavojingi. Ketvirtasis rezultatas yra pirmoji antiskiepų judėjimo populiaraus dokumentinio serialo serija, pavadinta „Tiesa apie skiepus“, rašo „Bloomberg“ – ir pastebi, kad serija turi beveik 1,2 mln. peržiūrų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: R. Žemaitaitis sulaužė priesaiką – ar gali kandidatuoti?