Valgymas prieš miegą nekenkia. Žinoma, su viena sąlyga

Jei vakarienę valgote kelios valandos prieš miegą, tikriausiai ne kartą yra kilęs noras prieš atsigulant į lovą dar pasisukioti virtuvėje ir kažką sukrimsti... Dėl to tikrai galima jausti kaltę, tačiau vis dėlto kaip geriau – eiti miegoti tuščiu pilvu ar kažko užkandus?

Valgyti prieš miegą tikrai galima, bet tai nereiškia, kad prieš einant miegoti galimą suvalgyti visą pakelį sausainių ar bulvių traškučių.<br> 123RF nuotr.
Valgyti prieš miegą tikrai galima, bet tai nereiškia, kad prieš einant miegoti galimą suvalgyti visą pakelį sausainių ar bulvių traškučių.<br> 123RF nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

May 6, 2018, 8:40 AM

Mitybos specialistai Stephanie Clarke ir Willow Jarosh sako, kad nėra paprasto atsakymo į šį klausimą – visa tai priklauso nuo žmogaus įpročių bei tikslų. Kiekvienam turbūt į galvą šauna mintis – jei mėginu sulieknėti, naktį geriau pabūti tuščiu pilvu. Bet išties reikėtų sugriauti labai populiarų mitą: valgydami vėlai vakare svorio nepriaugsite.

Žinoma, taip bus iki tol, kol neviršysite savo dienos kalorijų normos, kurios reikia jūsų organizmui.

Tačiau šio mito paneigimas taip pat nereiškia, kad prieš einant miegoti galima suvalgyti visą pakelį sausainių ar bulvių traškučių. Tiesiog nereikėtų prisivalgyti tiek, kad skrandis nustotų virškinti maistą ir imtumėte jausti diskomfortą. Dėl to miegoti taptų neįmanoma, o kitą rytą turėtumėte atsisakyti pusryčių, nes tai sujauktų jūsų kraujo apytakos sistemą.

Lygiai taip pat nereikėtų eiti miegoti tuščiu pilvu, nes jo gurgimas ir dėl alkio patiriamas diskomfortas neleis užmigti.

Viskas priklauso tik nuo žmogaus – ar jis sugebės rasti tą aukso vidurį, ar ne. Jei praėjus kelioms valandoms po vakarienės nuolat išalkstate, tai vakarienei reikėtų valgyti šiek tiek daugiau. Taip pat reikėtų maitintis subalansuotai – maiste turi būti baltymų, didelio skaidrumo angliavandenių, sveikųjų riebalų, o daugiausia viso to galima rasti daržovėse.

Užkandžiavimas prieš miegą irgi nėra blogai – tiesiog subalansuokite dienos mitybą taip, kad po vakarienės dar pasiliktumėte kalorijų rezervą – maždaug 150 turėtų užtekti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.