Kaip mokytis istorijos su „Facebook“ laiko juosta?

Dėl gausybės datų, kurias sunku įsidėmėti, istorijos pamokos dažnam mokiniui nėra pats mėgstamiausias dalykas, tačiau viena Amsterdamo gimnazija informaciją apie istorinius įvykius nusprendė pateikti taip, kad sudomintų net ir pačius pasyviausius mokinius. Naudodami „Facebook timeline“ funkciją mokytojai gali chronologiškai ir vaizdžiai išdėstyti svarbiausius istorinius įvykius, o mokiniai turi galimybę komentuoti ir dalytis informacija.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Sep 18, 2012, 7:03 PM, atnaujinta Mar 16, 2018, 5:11 PM

Specialiai paskutinei gimnazistų laidai buvo sukurti keturi „Facebook“ gerbėjų puslapiai: Magelano kelionės, XX amžiaus išradimai, Mados istorija nuo 1950-ųjų iki šiandien, Sovietų Sąjungos griūtis. „Facebook“ laiko juosta buvo pasirinkta ne vien dėl galimybės dalintis turiniu, kurio šiaip yra pakankamai ir mokykliniuose vadovėliuose, o dėl galimybės įvykius vaizdžiai išdėlioti chronologine seka. Tai yra labai svarbu, kadangi dažniausiai būtent įvykių sekos nežinojimas ir pakiša moksleiviams koją. Be to, informacija moksleiviams tapo prieinama bet kur ir bet kada, netgi neturint po ranka vadovėlio.

Siūlome pasižiūrėti, kaip atrodo vienas iš puslapių – Sovietų Sąjungos griūtis, bei tokią mokymosi alternatyva išbandyti Lietuvos mokyklose.

itnaujienos.lt

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.