„Bitė“ visiems privatiems klientams siūlo sutartis be įsipareigojimų

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ praneša, kad šiuo metu visi, ir nauji, ir esami, privatūs klientai „Bitėje“ renkasi sutartis be įsipareigojimų, „nepririšami“ ir mobiliojo interneto naudotojai, o mokėjimo planus klientai gali keisti kada panorėję.

„Bitės“ tikslas yra rūpintis klientais kasdien, o ne naudotis rinkoje dar gajais klientų „pririšimo“ ar klaidinimo triukais“, - sakė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Ch. Robbinsas.<br>T. Bauras
„Bitės“ tikslas yra rūpintis klientais kasdien, o ne naudotis rinkoje dar gajais klientų „pririšimo“ ar klaidinimo triukais“, - sakė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Ch. Robbinsas.<br>T. Bauras
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Sep 19, 2012, 2:13 PM, atnaujinta Mar 16, 2018, 4:53 PM

„Bitė“ sutarčių su ilgalaikiais įsipareigojimais atsisakė 2010 metais, o praėjusiais metais paslaugų teikimo susitarimus privatiems klientams nuo įrangos įsigijimo išsimokėtinai.

„Bitė“ pradėjo įgyvendinti šią idėją prieš dvejus metus. „Bitės“ tikslas yra rūpintis klientais kasdien, o ne naudotis rinkoje dar gajais klientų „pririšimo“ ar klaidinimo triukais“, - sakė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.