„Hyundai“, ieškodama naujų rinkodaros kanalų koncerno vardui garsinti, nusprendė, kad tam puikiai tinka mobiliosioms platformoms skirti žaidimai. Nepatikėsime, kad kompanijos vadovai kada nors matė seną rusišką animacinį filmą „Kas važiuos į parodą“, tačiau pakvietę visus žaidimo entuziastus varžytis pasaulinėse lenktynėse, netyčia sukūrė analogišką situaciją – lenktynių nugalėtojas tikrai važiuos į parodą Detroite! Tiesa, ten jam nieko rodyti nereikės – galės pats pasidairyti.
„Gameloft“ dar 2004 m. pristatyto lenktynių žaidimo „Asphalt“ atnaujinimas pasirodė birželio mėnesį. O rugpjūtį žaidimas buvo papildytas dviem naujais lenktyniniais automobiliais – „Hyundai Veloster Turbo“ ir „Hyundai Genesis Coupe“. Taigi, jei turi „Apple“ mobilųjį gaminį, iš „Apple App Store“ internetinės parduotuvės pasisiųsk nemokamą „Asphalt 7: Heat“, pasirink sportinį „Hyundai Veloster Turbo“ (lenktynių dalyviai varžysis vairuodami būtent jį) ir pirmyn į Detroitą! Ankstesnės šio žaidimo versijos savininkams pakaks nemokamai jį atnaujinti.
Pasaulinių „Hyundai“ lenktynių laimėtojas bus paskelbtas gruodį. Didįjį prizą sudaro dvi dalys – laimėtojas galės aplankyti „Hyundai“ gamyklą Pietų Korėjoje ir Detroito automobilių parodą, kuri vyks 2013 metų sausį.
„Tikimės, kad šios lenktynės bus puiki galimybė žaidėjams iš viso pasaulio susipažinti su „Hyundai“, net jei tai - virtuali pažintis. Tęsdami savo strategiją pristatyti „moderniosios premium“ klasės vertybes, pasiūlysime ir daugiau vartotojų lūkesčius net viršijančių patirčių“, - kalbėjo „Hyundai Motor“ rinkodaros vadovas Wonhongas Cho.
Tegul siūlo – bent jau mums lūkesčių tais pasiūlymais pasinaudoti tikrai pakaks!