Mobiliojo ryšio tinkluose - klientų migracija

Pernai dėl klientų migracijos

Klientų migracijos priežastimi nebegalima laikyti vieno kurio operatoriaus mažesnių paslaugų kainų, nes kainos rinkoje iš esmės nebesiskiria.<br>J. Stacevičius
Klientų migracijos priežastimi nebegalima laikyti vieno kurio operatoriaus mažesnių paslaugų kainų, nes kainos rinkoje iš esmės nebesiskiria.<br>J. Stacevičius
Daugiau nuotraukų (1)

BNS ir lrytas.lt inf.

Jan 14, 2013, 7:58 AM, atnaujinta Mar 13, 2018, 8:41 PM

„Tele2“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas sakė, kad vartotojai dažniausiai renkasi perkelti numerius į „Tele2“ dėl šios įmonės paslaugų kainos - kokybės santykio.

„Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas teigė, kad klientų migracijos priežastimi nebegalima laikyti vieno kurio operatoriaus mažesnių paslaugų kainų, nes kainos rinkoje iš esmės nebesiskiria: „Numerio perkėlimo tendencijas galima paaiškinti nebent didžiulėmis kai kurių operatorių išlaidomis reklamai, kuri neabejotinai veikia klientų pasirinkimą“.

Įmonės „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas sakė manantis, kad „Tele2“ praranda mažiau klientų, nes „pririša“ juos ilgalaikėmis sutartimis ir gąsdina baudomis tuos, kurie ketina sutartis nutraukti.

„Tele2“ dėl numerio perkėlimo pernai daugiau abonentų gavo nei prarado. Į šios operatorės tinklą savo numerius 2012-aisiais perkėlė 36,2 tūkst. abonentų daugiau nei iš jos pabėgo. „Omnitel“ ir „Bitės“ atėjusių ir išėjusių abonentų balansas pernai buvo neigiamas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.