„Lietuvos ryto“ TV lankytojų skaičiumi vėl aplenkė ir didžiuosius šalies kanalus – LNK ir TV3, ir portalą delfi.tv.
„Interneto tyrimų duomenys leidžia teigti, kad mūsų kanalą žiūri moderni auditorija, kuri greitai reaguoja į pasiūlytas naujoves“, - teigia „Lietuvos ryto“ televizijos vadovas Linas Ryškus.
Kanalo vadovas paminėjo keletą „Lietuvos ryto“ televizijos sėkmės priežasčių.
„Vienareikšmiškai pirmoje vietoje yra mūsų kanalo naujienos. Aš manau, žiūrovas jau spėjo įvertinti, kad mes savo žinių tarnybai keliame didžiulius reikalavimus, ir tai atsispindi kiekviename reportaže – operatyvumu, analize, objektyvumu. Be abejo, labai svarbią vietą užima Edmundo Jakilaičio kuriamos laidos, kurios internete dažnai sumuša žiūrimumo rekordus“, - sako L. Ryškus.
Be informacinių laidų, žiūrovai itin dažnai renkasi pramogines laidas. Ypač daug dėmesio sulaukia laidos „Super L.T.“ kūrėjų reportažai, gyvenimo būdo laidos, o nuo kovo mėnesio startavus laidai „Nuoga tiesa“ televizija prie kompiuterių ekranų prikaustė dar daugiau žiūrovų.
Vis didesnė dalis interneto lanktojų renkasi laidas ir specialias programas žiūrėti tiesiogiai internetu. Televizija „Gyvai“ - tai dar viena naujovė, kurią žiūrovams prieš metus pristatė „Lietuvos ryto“ televizija.
Pagal bendrovės „Gemius“ pateikiamus duomenis, antroje vietoje pagal lankytojų skaičių išlieka Delfi TV (265 tūkst. lankytojų), trečioje – lnk.lt (225 tūkst. lankytojų), o ketvirtoje – tv3play.lt (beveik 215 tūkst. lankytojų).