„Samsung“ gudrybės kovoje su „iPhone“ dar nepasiteisino

Kiekviena nauja Pietų Korėjos technologijų giganto „Samsung“ telefono „Galaxy“ versija pagerina šios įmonės pardavimo rekordus. „Galaxy S II“ pardavėjams reikėjo laukti 5 mėnesius, kol galėjo pasigirti, kad buvo parduota 10 mln. šio telefono vienetų.

Naujausias ir geriausiai visų laikų parduodamas „Apple“ telefonas „iPhone 5“ konkurentą paliko toli už nugaros.<br>„Reuters”
Naujausias ir geriausiai visų laikų parduodamas „Apple“ telefonas „iPhone 5“ konkurentą paliko toli už nugaros.<br>„Reuters”
Daugiau nuotraukų (1)

Aurimas Abišala

Jul 3, 2013, 6:47 PM, atnaujinta Mar 4, 2018, 11:21 PM

Tuo tarpu „Galaxy S III“ šią ribą pasiekė per 50 dienų – tuomet nedrąsiai, bet jau pasigirdo šnekos apie tai, kad „Apple“ įmonės gaminamas telefonas „iPhone“ gali prarasti geriausiai parduodamo išmaniojo telefono pozicijas.

„Galaxy S IV“ sukūrė mažą stebuklą ir trumpam pralenkė „Apple“ „iPhone 4S“ tapdamas geriausiai parduodamu išmaniuoju telefonu pasaulyje, tačiau po kiek laiko svarstyklės vėl nukrypo „Apple“ naudai.

Tuo tarpu naujausias ir geriausiai visų laikų parduodamas „Apple“ telefonas „iPhone 5“ konkurentą paliko toli už nugaros – per 68 dienas nuo prekybos pradžios buvo parduota 20 mln. „Galaxy S IV“ ir 23 mln. „iPhone 5“.

Kita vertus, parduotų modelių pokytis tarp skirtingų kartų „iPhone“ nėra toks ryškus, kaip tarp skirtingų kartų „Galaxy“ telefonų, tad būsimas „Galaxy S V“ gali tapti rimtu konkurentu „Apple“ telefonui.

Kišenėse – slapti koziriai ir gudrybės

Kita vertus, jei pasitvirtins vis garsiau iš lūpų į lūpas persakomi gandai, žaidimo taisykles gali pakeisti nauji, pigūs „iPhone“ telefonai. Toks produktas gali tapti tiek „Apple“ koziriu, tiek ir šios įmonės nesėkme.

Gali būti, kad tuomet nebepadės ir nedidelė „Samsung“ gudrybė, kuri buvo efektyviai naudojama kovoje su „Apple“ telefonų konvejeriu.

Kaip pastebėjo tinklapio nytimes.com informacinių technologijų ekspertas ir apžvalgininkas Brianas Chenas, „Samsung“ išnaudojo nuspėjamą naujų „iPhone“ pasirodymo ciklą.

Pasirodžius vienam „iPhone“, kito reikėdavo laukti apie metus – rudenį, kad būtų galima naują telefoną nusipirkti ar dovanoti per didžiąsias metų šventes. Jau po kelių pirmų mėnesių susižavėjimas ankstesniu modeliu nuslūgdavo, ir pirkėjai pradėdavo laukti naujojo „iPhone“.

Būtent tokiu metu – atsibodus senam, bet dar nepasirodžius naujam „iPhone“ - į sceną įžengdavo „Samsung“ su nauju „Galaxy“ žaisliuku. Gudriai apskaičiuotas produkto pasirodymo laikas būdavo suderinamas su galinga reklamine kampanija ir ne tokie ištikimi „Apple“ gerbėjai palūždavo.

Ar tai padės ir ateityje – sužinosime sulaukę naujos kartos telefonų. Kol kas aišku tik viena – konkurencinė kova tarp „Apple“ ir „Samsung“ ateinančiais metais bus karštesnė nei kada nors anksčiau.

Sekite verslo naujienas socialiniame tinkle „Facebook“!

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.