Nors kiekviena įmonė turi savų pasiteisinimų, bendras vaizdas atrodo vis niūriau – naujų išmaniųjų telefonų pasaulyje, ypač Europoje, perkama vis mažiau. Kas dėl to kaltas?
Pinigus surijo reklama
Tinklapio bgr.com ekspertai stebisi mažesniu nei planuota „Samsung“ pelnu – jų nuomone, daug įmonės pinigų surijo labai agresyvi pasaulinė „Galaxy S4“ reklamos kampanija.
Taip, ji padėjo „Samsung“ parduoti per 20 mln. šių išmaniųjų telefonų, tačiau tai nebuvo taip pelninga, kaip tikėtasi. Be to, ši reklaminė kampanija užgožė mažesnius rinkos dalyvius, tokius kaip „BlackBerry“ ir „HTC“, tad dėl vienos reklaminės kampanijos nukentėjo visi.
Persotinta rinka
Nors europiečiai vis dar perka išmaniuosius telefonus, tai jie daro vis vangiau – birželį buvo paskelbta, kad rinkos augimas šiame žemyne siekė vos 12 proc., rašo bgr.com.
Visos išmaniųjų telefonų gamintojos šiuo metu dairosi į augančias rinkas – Kiniją, Indiją, Pietų Ameriką, Afriką – ir pristato pigesnius telefonų modelius, skirtus būtent joms.
Nors tai skatina pardavimus, tačiau neatneša tokio didelio pelno, kaip prekyba aukščiausios klasės išmaniaisiais prietaisais, rašo tinklapis zdnet.com.
Visi laukia naujo pinigų magneto
Dar viena priežastis, dėl ko yra kiek sumenkę išmaniųjų telefonų pardavimai – šiuo metu pasaulis laukia naujo, neįprasto ir šaunaus prietaiso, kurio visiems norėtųsi.
Toks savo laiku buvo „Apple“ planšetinis kompiuteris „iPad“ ir telefonas „iPhone“, tokiu bandys tapti „Google“ išmanieji akiniai „Google Glass“ ir bent kelių kompanijų vienu metu kuriami ant rankos nešiojami išmanieji įrenginiai – daugiausia gandų sklinda apie galimą „Apple“ produktą „iWatch“.
Jei pasiteisins naujos idėjos, įmonių pardavimai ir pelnai vėl šaus į padanges, o jei ne, gyvensime pasaulyje, kuriam reikia vis mažiau naujų išmaniųjų telefonų.