Verslininkas Hasanas Syedas neteko kantrybės matydamas, kad „British Airways“ nepersistengia ieškoti jo tėvo pamesto bagažo. Jis nutarė skųstis.
Bet vietoj to, kad paskelbtų paprastą žinutę socialiniame tinkle „Twitter“, H.Syedas už pranešimą susimokėjo. Ekspertų teigimu, toks būdas skųstis turi potencialo.
Žinutė, už kurią susimokėjo H.Syedas, skamba taip: „Neskriskite su BritishAirways. Jų bendravimas su klientais – siaubingas.“
Mokamus pranešimus „Twitter“ reklamos tikslais dažniausiai perka didesnę auditoriją norinčios pasiekti kompanijos. Toks „pačiulbėjimas“ tinklo žinučių sraute atsiduria aukščiau ir yra lengviau pastebimas vartotojų, bet šiaip niekuo nesiskiria nuo įprastų žinučių.
H.Syedas neatskleidžia, kiek sumokėjo už žinutę apie „British Airways“, bet ja taikosi į Niujorko ir Jungtinės Karalystės rinkas.
Sprendimą skųstis viešai per socialinius tinklus verslininkas priėmė po to, kai jo tėvai, atskridę iš Čikagos į Paryžių, čia nerado savo bagažo. Nors poros daiktai pasimetė, avialinijos, kaip atrodė H.Syedui, nesiėmė jokių veiksmų.
Praėjus 6 valandoms po to, kai H.Syedas paskelbė savąją žinutę, ją jau buvo perskaitę ir savo paskyrose paskelbę tūkstančiai „Twitter“ vartotojų. Bet „British Airways“ atsakė tik dar po 4 valandų, nurodydama britui tiesiogiai kreiptis į bagažo skyriaus darbuotojus.