Anot jų, „Apple“ nustatė pernelyg aukštą kainą naujiesiems iš plastiko pagamintiems „iPhone 5C“ telefonams. Dėl tokio sprendimo „Apple“ prarado galimybę užkariauti ne tokias turtingas Azijos rinkas.
Dėl vieno dalyko jie neklydo - „iPhone 5C“ Azijoje nėra populiarus.
Kita vertus, brangesnę „iPhone 5S“ versiją turtingi kinai šluote šluoja.
Populiariausias modelis – aukso spalvos, kuri Kinijoje simbolizuoja turtą ir sėkmę. Taip pat yra sidabrinės ir „kosmoso pilkumo“ spalvų modeliai.
Naujienų portalas sh.eastday.com praneša, kad kai tik atsirado galimybė iš anksto užsisakyti naujuosius telefonus internetu, Kinijoje veikianti „Apple“ interneto svetainė „užlūžo“ neatlaikiusi milžiniško klientų srauto.
Iki pietų buvo rezervuoti visi Kinijos ir Honkongo rinkoms skirti „iPhone 5S“ modeliai.
Honkongo naujienų televizija „Pheonix TV“ praneša, kad pirkėjai, kuriems pavyko rezervuoti pilkus ir sidabrinius modelius, dabar bando juos mainyti, siūlydami sumokėti papildomai, kad tik gautų trokštamos auksinės spalvos „iPhone“.
Tuo suskubo pasinaudoti apsukrūs prekeiviai – žurnalistams jie teigė, kad aukso spalvos „iPhone 5S“ jie tikisi perparduoti maždaug 250 JAV dolerių brangiau, nei rinkos kaina.
Parengė Aurimas Abišala