„BlackBerry“ žinučių paslauga pasiekė „Android“ bei iOS įrenginius

Galbūt „BlackBerry“ ir miršta. Galbūt buvęs JAV mobiliųjų telefonų rinkos valdovas nė neberas pirkėjų savo ką tik pristatytam telefonui Z30, milžinišku „Amoled“ ekranu. Tačiau vieną geriausią pasaulyje dalyką „BlackBerry“ vis dar valdo. Tai „BlackBerry Messenger“ (BBM) – patogi, veiksminga ir saugi akimirksnių perduodamų žinučių paslauga, kurią kompanijos atstovai netgi vadina mobiliu socialiniu tinklu. Nuo rugsėjo 21 d. prie šio 60 mln. aktyvių naudotojų pasaulyje turinčio tinklo galės prisijungti visi „Android“ bei „iPhone“ telefonų savininkai. 

Daugiau nuotraukų (1)

Arnoldas Lukošius

Sep 20, 2013, 6:47 PM, atnaujinta Feb 21, 2018, 11:35 PM

Kai prieš gerus metus teko bendrauti su į Lietuvą pristatyti naujų telefonų atvykusiu „BlackBerry“ atstovu, paklausiau, ar nesirengia kompanija savo išgirtos žinučių sistemos perkelti į kitų platformų telefonus. Tuomet vis dar entuziastingai tikėję, kad visos bėdos laikinos ir žmonės tuoj vėl pirkti „BlackBerry“ telefonus, kompanijos atstovai atmetė tokią galimybę.

Tačiau atsitiko tai, kas buvo neišvengiama – viena nuostabi paslauga nesugebėjo išgelbėti įrenginio. Pajutę programėlių laisvę žmonės nebenorėjo maigyti tobulų „BlackBerry“ klavišų ir dabar galime tik džiaugtis, kad kažkas vis tik nusprendė išgelbėti bent jau BBM žinučių tinklą.

Kas tas BBM per žvėris, kad tiek žmonių pasaulyje juo naudojasi? Ši programėlė leis tarpusavyje neribotai bendrauti visiems skirtingų sistemų telefonus turintiems draugams. Naudotojai galės iškart matyti, kad jų žinutė jau gauta, matys, kada draugas rašo atsakymą.

Be to, šiuo tinklu galima dalintis failais, balso pranešimais ir kalendoriuje numatytais planais. Programa taip pat palaikys galimybę vienu metu bendrauti iki 30 žmonių grupei. Taip pat numatyta galimybė vienu paspaudimu pasiųsti žinutę visiems turimiems BBM kontaktams.

Dėl savo saugumo ir anonimiškumo šis tinklas itin populiarus Artimuosiuose Rytuose, kur visuomenės dorovės taisyklės itin griežtos. Kiekvienam naudotojui suteikiamas unikalus PIN numeris, tad galima susirašinėti neišduodant nei savo telefono, nei elektroninio pašto numerio.

Naujoji programėlė leis naudotojams talpinti asmeninę žinutę, profilio nuotrauką ir atnaujinti įrašus savo sienoje, tad virsta tam tikru socialiniu tinklu. Duomenys persiunčiami smarkiai suspausti, todėl interneto sąskaitos irgi neturėtų kandžiotis.

„BBM sparčiai vystysis. Iki metų galo pateiksime galimybę aktyviems naudotojams kurti savo žinių kanalus, dalyvauti forumuose, bendrauti su įžymybėmis, menininkais, paslaugų teikėjais, prekės ženklų atstovais, žodžiu, tai jau priklausys nuo jūsų norų“, – sakoma naujosios programėlės pristatyme.

Negana to, ateityje planuojama įdiegti vaizdo ir balso skambučių funkciją. Taigi, išmėginti galima – programėlė nemokama. O dabar jau paslauga besinaudojantys 60 mln. žmonių BBM tinkle per dieną pasiunčia daugiau negu 10 mlrd. žinučių, tad kažkuo ši paslauga jiems tikrai įtiko.

Na, o mėginančios BBM paversti atskiru verslu „BlackBerry“ laivas grimzta vis gilyn. „The Wall Street Journal“ pranešė, kad „žengdama į antrąją transformacijos fazę“ kompanija planuoja atleisti apie 40 proc. darbuotojų iš visų departamentų.

„BlackBerry“ atstovai tai vadina tik gandais ir kalba apie organizacinę pertvarką. Lyg žodžiai kažką keistų.

Sekite verslo naujienas socialiniame tinkle „Facebook“!

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.