Maža to, „Bitė“ oficialiai išplatintame pranešime sako, kad iki šiol buvo ne kartą užklausta, ar galėtų iš viso blokuoti galimybę prisiskambinti be SIM kortelės į 112, dėl didelio melagingų pranešimų skaičiaus iš telefonų be SIM kortelės.
„Omnitel“ teigia, jog prieš kelerius metus siūlė Bendrajam pagalbos centrui diegti bendrą sprendimą, kuris tuo metu buvo optimalus užtikrinant skambinančiųjų bendrosios pagalbos numeriu 112 vietos perdavimą, tačiau, dėl poreikio atlikti pakeitimus BPC pusėje, jo buvo atsisakyta.
Tačiau vieninteliam ryšio tiekėjui „Tele2“ nekilo problemų investuoti maždaug 1,5 mln. litų, kuriuos kompensavo valstybė, ir teikti duomenis apie telefono buvimo vietą automatizuotai.
„Šiandien tapo akivaizdu, kad būtinas automatizuotas sprendimas užtikrinti skambinančiųjų bendrosios pagalbos numeriu 112 vietos perdavimą, jei telefone nėra SIM kortelės, – sakė „Omnitel“ prezidentas Danas Strömbergas. – Mes įvertinome visas naujausias technines galimybes ir padarysime viską, kad savo sprendimą įdiegtume kiek įmanoma greičiau.“
„Omnitel“ šį sprendimą, užtikrinsiantį skambinančiųjų numeriu 112 vietos perdavimą be SIM kortelės, įgyvendins savo lėšomis, neprašydama valstybės kompensacijos. Sprendimą planuojama įgyvendinti per tris mėnesius.
„Bitė“ tvirtina, jog nėra gavusi iš BPC prašymo ar pasiūlymo automatizuoti vietos informacijos be SIM pateikimą tiesiogiai. Bet yra pasirengusi bendradarbiauti tobulinant 112 sistemą.