Užfiksuoti atskirose rinkose duomenys rodo, kad rugsėjį rinkose pasirodęs brangesnis „iPhone 5S“ modelis populiaresnis nei jo pigesnis prototipas. Ekspertai mano, kad 100 JAV dolerių skirtumas nemotyvuoja taupių vartotojų rinktis „iPhone 5C“.
Tiesa, ataskaita taip pat parodys, kaip rinkos reagavo į vos praėjusią savaitę pristatytą naująjį planšetinį kompiuterį „iPad Air“. Visgi, daugiau kaip pusę „Apple“ pardavimų sudaro išmanieji telefonai, todėl analitikų dėmesys pirmiausia bus sutelktas į juos.
Ekonomistai tikisi, kad liepos-rugsėjo mėnesiais bendrovė pardavė 33-36 mln. „iPhone“ išmaniųjų įrenginių, o Kalėdų laikotarpiu pardavimai turėtų pasiekti daugiau kaip 50 mln. telefonų.
Per kelis pastaruosius metus „Apple“ patiria spaudimą didinti „iPhone“ ir „iPad“ pardavimų apimtis, nes konkurentės „Samsung Electronics“ produkcija ir pigesni „Google Android“ operacinę sistemą turintys įrenginiai pasiglemžia vis daugiau „Apple“ rinkos.