„Apple“ – vėl vertingiausias prekės ženklas pasaulyje

Technologijų milžinė „Apple“ pirmauja brangiausių prekės ženklų reitinge, skelbia „Forbes“.

„Apple“ prekės ženklas dabar vertinamas 104,3 mlrd. dolerių.<br>AP nuotr.
„Apple“ prekės ženklas dabar vertinamas 104,3 mlrd. dolerių.<br>AP nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Nov 7, 2013, 2:19 PM, atnaujinta Feb 20, 2018, 1:03 PM

„Apple“ prekės ženklas dabar vertinamas 104,3 mlrd. dolerių, arba bent du kartus viršija bet kurio kito prekės ženklo vertę. Nors kompanijos rinkos vertė ir sumažėjo, prekės ženklo vertė pastaruosius metus išaugo 20 procentų.

Brangiausių prekės ženklų reitinge antroje vietoje atsidūrė kompanija „Microsoft“, jos prekės ženklas vertinamas 56,7 mlrd. dolerių, nuo 2012 m. pabrango 4 proc.; trečioje reitingo vietoje atsidūrė „Coca-Cola“, pastarosios prekės ženklą „Forbes“ įvertino 54,9 mlrd. dolerių, nuo 2012 m. šis prekės ženklas pabrango 9 proc.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.