Mobiliųjų operatorių varžytuvės: „Tele2“ iškepė dar vieną pasiūlymą (papildyta)

Lenktynės tarp mobiliojo ryšio operatorių nesiliauja. Dar šio mėnesio pirmosiomis dienomis susirėmus „Bitei“ ir „Tele2“, pastaroji šiandien pristato dar vieną naujovę privatiems klientams. Už 22 litus „Tele2“ klientai gali turėti neribotus pokalbius, neribotas trumpąsias žinutes ir 1GB mobiliųjų duomenų. Tiesa, galimybė rinktis šį pasiūlymą laiko atžvilgiu ribota. Kaip aiškina mobiliojo operatoriaus atstovai, viskas priklausys nuo rinkos.

Daugiau nuotraukų (1)

Simona Viltrakytė

Nov 21, 2013, 9:59 AM, atnaujinta Feb 20, 2018, 6:07 AM

Iš esmės tai - mobiliojo ryšio operatoriaus siūloma nuolaida mobiliesiems duomenims.

Jeigu planą pasirinkote šiandien, jis galios 12 mėnesių nuo šios dienos. Po to klientai turės rinktis iš tuo metu siūlomų planų.

Pasirinkti šį planą galės ir jau esami „Tele2“ klientai, ir nauji.

„Tele2“ žada, kad atsisakyti šio plano bus galima bet kada, o mokėti už tai nereikės.

„Klientai išmaniesiems telefonams reikalauja interneto“, - pasiūlymo atsiradimą aiškina Tomas Burovas, „Tele2“ marketingo vadovas.

Pasaulinių tendencijų prognozės rodo, kad šiais metais 30 proc. visos rinkos užims išmanieji telefonai. Lietuvoje šis skaičius turėtų būti 5 proc. didesnis.

Anot T.Burovo, pastebima, kad šiais metais vartotojai renkasi galingesnius, brangesnius, didesnio ekrano telefonus – vartotojai linkę mokėti už brangesnį ir geresnį įrenginį. Net ir tie, kurie nusprendė pakeisti paprastą mygtukinį telefoną, išsyk renkasi aukštesnės klasės išmaniuosius telefonus.

Veltis neplanuoja

Pasak „Bitės“ rinkodaros direktoriaus Prano Kuisio, kainų skirtumo nebėra ir nebebus. „Bitės“ kalėdinė kampanija startuos už kelių dienų. "O klientai gali drąsiai rinktis ne pagal kainą, o tą operatorių, kuris rūpinasi labiau ir užtikrina aukščiausią kokybę bei aptarnavimą", - lrytas.lt sakė P.Kuisys.

Kalėdinių staigmenų klientams žada ir „Omnitel“.

Tačiau į tai, kas vyksta mobiliojo ryšio rinkoje, šio operatoriaus viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas vertina kaip trumpalaikius akcijų ir reklamos karus.

„Mes į juos veltis neplanuojame. Visą savo dėmesį ir investicijas mes šiuo metu skiriame ir skirsime ne reklamai, kuri būtų skirta mūsų konkurentams, o savo tinklo plėtrai, vertės ir kokybės savo klientams kūrimui“, - aiškino D.Maikštėnas.

Jis sako, kad veldamiesi į trumpalaikių akcijų karus operatoriai rizikuoja stagnuoti, netekti galimybių vystyti savo technologijas ir tinklą. Dėl to kentėtų ne tik jų vartotojai, bet ir visa šalies ekonomika.

Rinkos nepakeitė

Priminsime, kad lapkričio pirmąją savaitę „Bitei“ pasiūlius už fiksuotą mokestį neribotus pokalbius ir trumpąsias žinutes, „Tele2“ jau kitą dieną paruošė atsaką: taip pat neribotus pokalbius ir trumpąsias žinutes už litu mažesnį mokestį.

Trečiasis mobiliojo ryšio operatorius „Omnitel“ taip pat sureagavo, tik ne taip staiga. Pasirinkę pageidaujamą duomenų kiekį (nuo 50 megabaitų iki 2 gigabaitų), „Omnitel“ klientai kartu su juo gaus neribotus pokalbius ir SMS žinutes į visus Lietuvos tinklus ir galės visiškai kontroliuoti išlaidas už mobilųjį internetą telefone.

Kaip spaudos konferencijoje sakė T.Burovas, tai rinkos iš esmės nepakeitė. Pavyzdžiui, atėjusių ir išėjusių „Tele2“ klientų skirtumas lapkritį - 1800. Panašus skaičius, anot T.Burovo, stebimas kiekvieną mėnesį.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.