„Tris kartus vedžiau kodą – ir nieko. Kadangi tikrai žinau, jog pinigų kortelėje yra, o kai kurių prekių labai reikėjo, paprašiau pardavėjos, kad mano pirkinius atidėtų į šalį, o aš pati nubėgau iki bankomato. Maniau, kad pinigų galėsiu išsigryninti“, - kalbėjo moteris.
Tačiau ir taip Irena nieko nepešė, o grįžusi sužinojo, kad dar keturi žmonės parduotuvės kasoje negalėjo atsiskaityti DNB banko kortelėmis.
Šilutiškė pamėgino iš kortelės pinigų nuimti kitų bankų bankomatuose, tačiau ir tai negelbėjo.
Atsiskaityti DNB banko kortele nebuvo įmanoma ir Vilniaus senamiestyje esančioje parduotuvėje.
Šeštadienį apie 12 val. marijampolietė Nijolė vaistinėje negalėjo atsiskaityti už vaistus.
„Kadangi neturėjau grynųjų, vaistus teko palikti.
Turiu pastebėti, kad tai jau ne pirmas atvejis, kai kortelė galioja, pinigų sąskaitoje yra, o atsiskaityti negalima. Žemina pats pirkimo faktas, kai negali susimokėti ir tenka palikti pasirinktas prekes“, – piktinosi marijampolietė.
Banko atstovas Andrius Vilkancas sakė, kad apie 13 val. 30 min. bankas pradėjo gauti pranešimų iš klientų apie sunkumus atsiskaitant kortelėmis. „Tai – trumpalaikis ryšio sutrikimas. Stengiamės gedimą pašalinti kiek galima greičiau. Prireikus pinigų juos nemokamai galima išsigryninti veikiančiuose banko skyriuose“, - tuomet kalbėjo A.Vilkancas.
Apie 16 val. gedimai buvo pašalinti.