Už 260 tūkst. eurų „Bitė“ lietuviams įjungs išmaniąsias lemputes

„Mūsų tikslas – tapti geriausia vieta įsigyti ne tik išmanųjį įrenginį, bet ir išmaniuosius jo priedus“, – pristatė naują telekomunikacijų bendrovės koncepciją „Bitė Lietuva“ pardavimo direktorius Giedrius Skliutas. Įgyvendindama siekį tapti vieta, į kurią lietuviai eis pirkti visų įmanomų išmaniųjų priedų ir žaislų, bendrovė jau investavo į 8 didžiausių salonų atnaujinimą per 260 tūkst. eurų. Taigi tie keli, norintys suprasti, kam reikia išmaniųjų svarstyklių, elektros lizdų, kamerų, echolotų ar skraidančių bei plepančių žaislų, „Bitės“ salone ras ir atsakymus, ir pačius daiktus.

Giedrius Skliutas visiems parodė, kaip šiuo metu atrodo jo namai. tai irgi galima dėl išmanaus priedo – interneto vaizdo kameros.<br>A.Lukošiaus nuotr.
Giedrius Skliutas visiems parodė, kaip šiuo metu atrodo jo namai. tai irgi galima dėl išmanaus priedo – interneto vaizdo kameros.<br>A.Lukošiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Arnoldas Lukošius

Mar 31, 2015, 5:20 PM, atnaujinta Jan 7, 2018, 9:07 PM

Lietuviai nedaro, nors norėtų

Tiesa, ir pats „Bitė Lietuva“ pardavimo vadovas pripažįsta, kad ši kryptis pasirinkta stebint pasaulio tendencijas, o ne tai, kuo domisi salonus lankantys pirkėjai. Jo teigimu, kol kas Lietuvoje susidomėjimas išmaniaisiais įrenginių priedais yra toks nedidelis, o pajamos iš jų pardavimo yra tokios mažos, jog nė nevertos minėti.

„Atlikome tyrimą, kurio metu klausėme, ar žmonės naudojasi išmaniaisiais įrenginiais. 40 proc. atsakė „taip“. Tačiau kai pasidomėjome, ką žmonės vadina išmaniaisiais aksesuarais, paaiškėjo, kad prie tokių priskiria tokius paprastus priedus, kaip laisvų rankų įrangą. Atmetus ją, naudotojų skaičius būtų gerokai mažesnis. Dažniausiai išmaniąja įranga naudojasi jauni ir turintys didesnes pajamas miestiečiai“, – sakė G.Skliutas, pripažįstantis, kad kol kas daug uždirbti iš siūlomų naujovių nepavyks.

Tačiau „Bitės“ užsakymu atlikta „Spinter tyrimų“ apklausa parodė ir tai, kad net 64 proc. apklaustųjų išėję iš namų nerimauja, ar tikrai uždarė langus, ar užrakino duris, ar išjungė lygintuvą. Toks netikrumo jausmas beveik kas dešimtą gyventoją apima bent kartą per savaitę. Pasak G. Skliuto, būtent išmanieji pagalbininkai, galintys pranešti šeimininkui apie pavojų ir valdyti daugumą buities prietaisų, padėtų gerokai mažiau nervintis.

„Turint išmanųjį elektros lizdą galima tiesiog iš savo išmaniojo telefono jį atjungti, ir lygintuvas tikrai nebegalės kaisti. Turint išmaniąją kamerą galima pažiūrėti, ar namai atrodo taip, kaip palikote“, – sakė G.Skliutas. 

Apklausos metu kas ketvirtas respondentas nurodė, jog norėtų turėti galimybę nuotoliniu būdu stebėti, kas vyksta jų namuose. Taip pat beveik 40 proc. teigė, kad jiems būtų paprasčiau rūpintis savo sveikata, jei jų laikrodis papildomai informuotų apie kraujo spaudimą, sudegintas kalorijas ar nueitus žingsnius.

Pasaulis daro, vadinasi, reikia

Panašaus tyrimo JAV metu žmonių buvo klausiama, ar jie planuoja 2015 m. įsigyti išmanųjį aksesuarą. 37 proc. apklaustųjų patvirtino, kad tikrai planuoja. Kas įdomiausia, populiariausias toks askesuaras JAV yra išmanioji lemputė. Tokia, kurią galima išmaniuoju telefonu įjungti ir išjungti, keisti jos šviesos intensyvumą ar net spalvą.

„Busines Insider" tyrimas, siekiantis nustatyti, kaip ateityje populiarės dėvimi išmanieji įrenginiai (išmanioji apyrankė, laikrodis), atskleidė, kad per ateinančius penkerius metus rinka turėtų augti maždaug po 35 proc. kiekvienais metais.

„Taigi, matydami, ko žmonės nori ir kur juda pasaulis, nutarėme „Bitėje“ iš esmės pakeisti savo požiūrį į šių įrenginių pardavimą. Ir išsikėlėme sau aiškų bei ambicingą tikslą – „Bitė“ sieks tapti geriausia vieta išmaniesiems įrenginiams įsigyti“, – ambicingus planus dėstė Giedrius Skliutas.

Ką daro „Bitė“?

Beveik per pusmetį nuo gruodžio „Bitė“ jau atnaujino 8 didžiausius salonus Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“, prekybos centruose „Panorama“ (Vilniuje), „Mega“ (Kaune), „Ryo“ (Panevėžyje) ir centrinėje buveinėje Vilniuje, Žemaitės g.

Čia klientai ras smarkiai papildytą išmaniųjų įrenginių ir priedų asortimentą. Visus įrenginius galima paliesti ir išbandyti, o „Bitės“ išmaniųjų ekspertai bet kuriam lankytojui padės suderinti išmanųjį įrenginį, pademonstruos jų veikimą ir atsakys į rūpimus klausimus.

Pasak G. Skliuto, jau pastebimi teigiami rezultatai – į naujuosius salonus užsuka iki trečdalio daugiau lankytojų. Šiuose salonuose tikimasi sulaukti iki trečdalio visų „Bitės“ klientų srauto Lietuvoje. Į atnaujinimą telekomunikacijų bendrovė investavo per 260 tūkst. eurų. Lankytojai taip pat gerai vertina išmaniuosius ekspertus – kasdien jų pagalba ir patarimais pasinaudoja iki 40–50 lankytojų.

Be to, iš esmės atnaujinta ir „Bitės“ interneto svetainė. Ir čia daugiausia dėmesio skiriama išmaniesiems įrenginiams. Taigi, nors nuolat mobiliuoju internetu naudojasi dar kiek mažiau negu pusė visų „Bitės“ klientų, o bendrovės žadėtas iki pirmo ketvirčio pabaigos veiksiantis LTE + ryšys kol kas dar vis bandomas, kompanija ryžtingai ėmėsi plėtoti tai, apie ką kiti tik neryžtingai kalba.

O išmaniausi Lietuvoje vis tiek žvejai…

„Bitė Lietuva“ pardavimo vadovas nurodė, kad salonuose šiuo metu yra apie 50 skirtingų išmaniųjų priedų. Pirkėjų patogumui salonai padalyti į skirtingas erdves, kur pagal konkrečią temą – „Išmanūs namai“, „Sportas ir laisvalaikis“, „Žaidžiu ir mokausi“ – lankytojai gali greičiau surasti tinkamą ir naudingą išmanųjį priedą.

Bevieles vaizdo kameras, į bet kur esantį telefoną duomenis apie oro sąlygas namie ir šalia namo siunčiančias meteorologines stoteles, nuotoliniu būdu valdomus elektros lizdus, keičiančias spalvą ar veikiančias kaip garso kolonėlės lemputes, apžiūrėjome „Išmanių namų“ skyriuje.

„Sporto ir laisvalaikio“ skyrius labiau primena išmaniųjų telefonų bei apyrankių spintą, o „Žaidžiu ir mokausi“ erdvėje iš visų žaisliukų ryškiai išsiskyrė „Parrot“ dronai ir augintinis-robotas „Furby Boom“. Lietuviškai, tiesa, jis nemoka, bet energijos turi tiek, kad apžiūrinėjamas net nušoko nuo stalo.

Visa tai įdomu, tačiau paklausti, ką žmonės labiausiai perka realiai, visi salono darbuotojai lyg susitarę parodė lietuvių sukurtą išmanųjį echolotą „Deeper“. Įmestas į vandenį jis siunčia į telefono ekraną duomenis, kas vyksta po vandeniu. Žvejai šį spurgos dydžio ir formos įrenginį ir griebia lyg karštas spurgas.

O mums tai aiškus atsakymas: jei toks nišinis produktas yra parduodamas geriausiai, išmaniųjų priedų prekyba Lietuvoje dar neišaugo nė iš vystyklų, ir daugeliui visos tos išmaniosios lemputės kol kas „iki lemputės“. Kita vertus, dėl to tik lengviau tapti išskirtiniu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.