„Apple“ pripažino, kad naujasis „Apple Watch 3“ turi problemą

JAV technologijų milžinė „Apple“ pripažino, kad egzistuoja naujojo išmanaus laikrodžio „Apple Watch 3“ problema, susijusi su prisijungimu prie tinklo.

 Apple pripažino, kad egzistuoja naujojo išmanaus laikrodžio Apple Watch 3 problema, susijusi su prisijungimu prie tinklo.<br> Scanpix/AFP nuotr.
 Apple pripažino, kad egzistuoja naujojo išmanaus laikrodžio Apple Watch 3 problema, susijusi su prisijungimu prie tinklo.<br> Scanpix/AFP nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

BNS

Sep 23, 2017, 7:45 PM

Kaip nurodoma bendrovės pranešime spaudai, problema kyla laikrodžiui mėginant prisijungti prie neautorizuoto Wi-Fi tinklo, ir „Apple“ ieško būdų išspręsti šią problemą.

Anksčiau apie įvairias klaidas rašė žurnalistai, gavę naująjį įrenginį, kad jį įvertintų. Jų teigimu, kartais kyla problemų skambinant per šį laikrodį, jungiantis prie skaitmeninės asistentės Siri ir bei palaikant įrenginio ryšį su mobiliojo ryšio tinklu.

Kaip skelbta anksčiau, „Apple Watch 3“ yra pirmasis „Apple“ išmanusis laikrodis, gebantis prisijungti prie LTE mobiliojo ryšio tinklų. Kitais žodžiais tariant, vartotojui nebūtina visuomet su savimi turėti telefono, nes jie gali paskambinti naudodami laikrodį.

Iki šiol visame pasaulyje parduota apie 30 mln. „Apple“ gamybos išmaniųjų laikrodžių ir pirmauja šiam segmente, pažymi IDC analitikai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.