Markas Zuckerbergas prakalbo apie esminius „Facebook“ pokyčius

„Facebook“ siekia nebebūti „skaitmenine miesto aikšte“, kad galėtų patenkinti augančius saugaus, mažesnio masto privataus susirašinėjimo poreikius, trečiadienį pareiškė socialinį tinklą valdančios bendrovės vadovas ir vienas iš įkūrėjų Markas Zuckerbergas.      

 M. Zuckerbergas sakė matąs svarbų feisbuko krypties pasikeitimą po 15 metų, per kuriuos šis tinklas padėjo sukurti „miesto aikštės skaitmeninį atitikmenį“.     <br> Reuters/Scanpix nuotr.
 M. Zuckerbergas sakė matąs svarbų feisbuko krypties pasikeitimą po 15 metų, per kuriuos šis tinklas padėjo sukurti „miesto aikštės skaitmeninį atitikmenį“.     <br> Reuters/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2019-03-07 07:56, atnaujinta 2019-03-07 07:57

Jis tai sakė pristatydamas plačią didžiausio pasaulyje socialinio tinklo transformacijos viziją.   

M. Zuckerbergo pareiškimas rodo strateginį feisbuko krypties pasikeitimą, šiam socialiniam tinklui siekiant išbristi iš užsitęsusios krizės dėl privatumo ir duomenų apsaugos, kurią išprovokavo į viešumą iškilę faktai, kad jis netinkamai tvarkė milijonų vartotojų asmeninius duomenis.     

„Manau, komunikacijai ateityje vis labiau bus naudojamos privačios, koduotos paslaugos, kad žmonės būtų tikri, jog gali saugiai kalbėtis tarpusavyje, o jų susirašinėjimas ir turinys neliks amžiams“, – rašė M. Zuckerbergas savo feisbuko paskyroje.   

„Viliuosi, kad su mūsų pagalba tokia ateitis ateis“, – pridūrė jis.  

M. Zuckerbergas sakė matąs svarbų feisbuko krypties pasikeitimą po 15 metų, per kuriuos šis tinklas padėjo sukurti „miesto aikštės skaitmeninį atitikmenį“.     

Tuo tarpu dabartinėmis sąlygomis, anot bendrovės vadovo, „žmonės vis labiau nori bendrauti privačiai skaitmeniniame svetainės atitikmenyje“.   

„Facebook“ tapo didžiausia pasaulyje interneto platforma, turinčia apie 2,3 mlrd. aktyvių vartotojų. Tačiau tinklas sulaukė griežtos kritikos, kad nesugeba užkirsti kelio melagingos informacijos skleidimui ir pažaboti manipuliacijų. Jis taip pat kritikuojamas už tai, kad surinko milžinišką kiekį privačios informacijos, kuri gali būti naudojama tikslinei reklamai.     

Virtinė į viešumą iškilusių faktų apie netinkamą asmeninės informacijos tvarkymą privertė bendrovę peržiūrėti visas savo operacijas, o M. Zuckerbergas žadėjo užtikrinti veiksmingesnę duomenų apsaugą. 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„24/7“: kaip A. Armonaitė ir E. Gentvilas vienas kitam pamokslavo