Konkurso nugalėtojai siūlo žiūrovams pasikalbėti su paveikslais akis į akį

[[ge:lrytas:lrytas:6097271]]

Pirmasis meno ir technologijų hakatonas Lietuvoje.<br> T.Ivanausko nuotr.
Pirmasis meno ir technologijų hakatonas Lietuvoje.<br> T.Ivanausko nuotr.
Pirmasis meno ir technologijų hakatonas Lietuvoje.<br> T.Ivanausko nuotr.
Pirmasis meno ir technologijų hakatonas Lietuvoje.<br> T.Ivanausko nuotr.
Pirmasis meno ir technologijų hakatonas Lietuvoje.<br> T.Ivanausko nuotr.
Pirmasis meno ir technologijų hakatonas Lietuvoje.<br> T.Ivanausko nuotr.
Pirmasis meno ir technologijų hakatonas Lietuvoje.<br> T.Ivanausko nuotr.
Pirmasis meno ir technologijų hakatonas Lietuvoje.<br> T.Ivanausko nuotr.
Pirmasis meno ir technologijų hakatonas Lietuvoje.<br> T.Ivanausko nuotr.
Pirmasis meno ir technologijų hakatonas Lietuvoje.<br> T.Ivanausko nuotr.
Pirmasis meno ir technologijų hakatonas Lietuvoje.<br> T.Ivanausko nuotr.
Pirmasis meno ir technologijų hakatonas Lietuvoje.<br> T.Ivanausko nuotr.
Daugiau nuotraukų (6)

Lrytas.lt

2018-04-26 12:01, atnaujinta 2018-04-26 12:11

„hARTckathon“ dienos pabaigoje buvo pristatyta net 11 idėjų, nuo virtualaus piešimo ant paveikslų iki meno patyrimo pasitelkius virtualią realybę.

Tarptautinė komisija įvertino bei „hARTckathon“ geriausios idėjos autoriais išrinko „Pew Pew Pew“ komandą.

Trijų dalyvių – Roko Aleliūno, Giedrės Ramanauskaitės ir Raimundo Banikonio – komanda pristatė įrankį, leidžiantį asmeniškai bendrauti su paveikslais. Pavyzdžiui, paveikslui galima užduoti klausimus apie jo autorių, kūrinio atsiradimo istoriją, kitus su juo susijusius dalykus.

„Ieškojome patogaus būdo perteikti įdomius faktus apie paveikslą ar jo autorių lankytojui. Šis įrankis leis geriau suprasti meno kūrinio kontekstą ir suteiks galimybę meną patirti savaip –  lankytojas galės užduoti būtent jam įdomius klausimus telefono ekrane, taip – labiau įsijausti į autoriaus išgyvenimus, paveikslo atsiradimo istoriją“, – teigė „Pew Pew Pew“ komanda.

MO vadovė Milda Ivanauskienė: „Manau, kad svarbu atkreipti dėmesį, kad laimėjusi idėja yra galimybė personalizuoti poreikius/interesus – tai papildymas muziejaus multimedijų gido, kuris yra vienas sprendimas visiems, o čia galimybė iš karto gauti konkrečiam asmeniui rūpimus atsakymus. Visa rinkodara juda personalizavimo kryptimi.“

Bendraujančių paveikslų idėja sužavėjo ir Van Gogho muziejaus rinkodaros vadovą C.Bolandą: „Ši idėja gan paprasta, bet labai galinga. Ji turės didelę įtaką muziejų lankytojams, kurie galės bendrauti su paveikslu, su muziejumi.“

„Pirmojo meno hakatono rezultatai yra dar įdomesni nei tikėjomės. Prisipažinsiu, kviesdami meno entuziastus ir technologijų specialistus dirbti kartu kiek nerimavome, kaip bus priimtas šis kvietimas – ar abi pusės bus pakankamai atviros naujoms idėjoms, ar pavyks suformuoti mišrias komandas, ar sugalvotos idėjos bus išties aktualios ir kūrybingos. Tačiau visos komandos dirbo be galo atsakingai,  išgirdome daug netikėtų diskusijų, pasiūlymų ir norų. Pirmasis hARTckathon’as įkvėpė panašiems eksperimentams ateityje.“, – teigė LOGIN festivalio direktorė Indrė Blauzdžiūnaitė-Chevalier. 

Geriausią idėją pasiūliusi komanda buvo apdovanota piniginiu 1000 Eur prizu, gavo teisę pristatyti produkto prototipą LOGIN festivalyje, birželio 7-8 dienomis, o galutinis skaitmeninis produktas bus integruotas į MO muziejaus parodas.

Taip pat viena komanda buvo apdovanota specialiu partnerių prizu – bilietais į socialinio verslo ir inovacijų stovyklą ChangeMakers‘ON Camp.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.