Projekto tikslas mažinti tiesioginį ir perkeltinį atstumą tarp menininko ir potencialaus jo kūrybos gerbėjo bei norinčiu tokiu tapti. Noras, kad kiekvienas atrastų kažką sau: naują pavardę, naują kūrinį, gerą laisvalaikio praleidimą. Tai puikus save organizuojančios sistemos, atviros įvairiems bendradarbiavimo pasiūlymams pavyzdys.
„Pernai metų siekis, buvo platformos pristatymas, noras ištrūkti iš karantino gniaužtų ir suburti meno bendruomenę momentiniam šuoliui. Šiemet nusprendėme vystyti menininko dirbtuvių temą, nes ji kaip asociacija su personaline erdve, su mažiausiu, galinčiu savarankiškai egzistuoti visuomenės fragmentu, kuris ilgainiui taps aktualija. Kalbu apie laiką, „o kas bus“ kai asmeninė erdvė susitrauks iki itin asmeninės erdvės, kurioje liks tik patys reikalingiausi ir autentiški daiktai (meno kūriniai – kaip vienas iš pavyzdžių), kurie žmogui „garantuos“ jo tapatybę“, – sakė projekto kuratorius Ignas Kazakevičius.
Šių metų mugės tema – „Menininkas +“. Pasižalgykime kaip savo kūrybą pristato dalis autorių.
Milena Grigaitienė
Pristatau kūrybos proceso žaismingumą ir dinamiką. Lankytojams per savo kūrinius ir gaminius pasakoju kaip gimsta grafika: atsiranda dėmės, linija, vystosi siužetas. Grafiką tiražuoju ne estampais, bet per kitas taikomojo meno formas, kuriems tinka mano kūrinių motyvai.
Andrius Miežis
Savo stendą galėčiau pavadinti „nežinau kaip turi būti“. Manau, jog nuoseklumas mene spendžia spąstus. Aš nežinau kaip turi būti, nežinau kas vertinga o kas ne. Nebijau būti banalus, lėkštas ar popsiškas, nes nežinau – kas tai yra. Kaip sakė A. Einšteinas– jeigu savo idėjos negali paaiškinti aštuonmečiui vaikui, tai ji nieko verta.
Indra Marcinkevičienė
Menininkas negali būti apolitiškas. Naujausias mano kūrinys konservų dėžučių pano „Karalius nuogas“ teigia konservą kaip deklaraciją, į kurį supakuojama Rusijos propaganda. Konservų serija pavadinau „PooTin“ (ang. Poo – šūdas, tin – konservas).
Ričardas Garbačiauskas
Tai lyg personalinės parodos pristatymas tarp kitų daugelio mini parodų.
Gabrielė Aleksė.
Savo kūrybiniu stendu „tapau“ erdvę esančią tarp daiktų.
Grupė SinThesis Gang ir Andrius Makarevičius
„Tai mano studijos režisūra“ – sako autorius. Apie ją – parodoje apsilankęs režisierius Oskaras Koršunovas:
„Įdomų, kad gangas turi savo pasaulėjautą.. įdomiai išsieksponaves Andrius Makarevičius. Tai teatralizuota inscenizacija, kaip Andrius šioje studijoje, taip ir jo paveikslų personažai yra savo savo gyvenimo fone. Daug jumoro. Subkultūriniai stoties žmonės perteikti su religinė konotacija, nusileidi į socialinį dugną o atsiveria vos ne krikščioniška ikonografija. Geras jumoras! O svarbiausia – tai yra tiesiog gera, sodri tapyba“.
Maris Čačka, Latvijos menininkų grupės kuratorius
Esame visų pirma estetai. Juk viskas eina ir praeina – koncepcijos, mados, o liekame mes ir mūsų dirbtuvių erdvė, technika, kompozicija ir estetiškas dirbtuvių, kuriose atmosferos pateikimas.
Audrius Gražys
Norėjosi nedidelės betvarkės ir studijos kvapo. Savo studijoje mintyse koreguoju būsimų parodų ekspozicijas.
Eigirdas Scinskas
Atėjusiam žiūrovui leidžiu stebėti, kaip fiziškai sukonstruojamas paveikslas: imamas porėmis, tempiama drobė, atsiranda pirmieji sluoksniai, o pro dirbtuvių sienoje išgręžtas durų akutes kiekvienas gali stebėti gyvą procesą, interpretuoti dirbtuvių paslaptis.
Tadas Tručilauskas
Stendą pristatyčiau garsu „Ta-da. Tai visko pradžia ir pabaiga lyg ir siurprizas, o mano. Mano buvimas stende primena man, kad esu realus.
Simonas Gelminauskis
Kuriu tapybos instaliacija, kurioje teptukas nedalyvauja. Šią instaliacija padiktavo aplinka ir konkurencija su kaimynais, jų aktyvi tapyba šalia. Tad nutariau išeiti už už molbertinės tapybos ribų. Tęsiu gyvos tapybos procesą kol pasieksiu wow efektą!
Monika Furmana
Mano stende žiūrovai mato paskutinį kartą eksponuojamą tapyba ant krepsatino pagrindo, kuris man labai patiko, nes suteikia mano agresyviai tapybai subtilaus, švelnaus moteriško buduaro potekstę ir flirto su publika įspūdį, tačiau sykiu yra tvirta, sintetinė medžiaga, tokia pat tvirta kaip aš ir mano kūryba.