Joje R. Wagneris sėdi visu ūgiu studijoje. Pasak muziejaus direktoriaus Sveno Friedricho, tai retenybė, nes kitos studijinės R. Wagnerio nuotraukos – vieni biustai arba portretai. Be to, šioje vienintelėje muzikas įsiamžino švariai nusiskutęs – be savitų bakenbardų, tapusių neatsiejama jo įvaizdžio dalimi.
Manoma, jog tai vienas ankstyviausių žinomų R. Wagnerio atvaizdų. Fotografija galėjo būti padaryta 1861-aisiais, prieš “Tanhoizerio“ premjerą Paryžiuje reklamos sumetimais. Taigi pasaulis nedaug tepasikeitė.
Dėl dar vieno vertingo eksponato Bairoito muziejus šiuo metu bylinėjasi. Tai R. Wagnerio kabinetinis fortepijonas, į kurį pretenduoja ir jo proanūkė Iris. Kol kas teismo sprendimu instrumentas keliaus į Leipcigą, kur bus rodomas R. Wagnerio 200-ajam jubiliejui skirtoje ekspozicijoje.