Lietuvos jūrų muziejaus (LJM) istorikai ir edukatoriai, pasitelkę naujausias technologijas, sukūrė minų medžioklę imituojantį patyriminį žaidimą.
Lankytojai turi galimybę vykdyti kapitono komandas, identifikuoti ir atkoduoti slaptas žinutes, išbandyti laivo įrangą, malšinti gaisrą, net detonuoti sprogmenis.
„Pabėgimo kambarys SOS“ pagrįstas veiksmais, kurie buvo atliekami, kai „Sūduvis“ vykdė minų paieškos ir sunaikinimo operacijas Baltijos jūroje.
Atsirado ir išgalvotų žaidimo personažų: jie atgyja virtualioje realybėje.
Stebėdami kovinio pavojaus vaizdo projekcijas žaidimo dalyviai mokosi valdyti laivą, įveikti minų užtvaras jūroje, orientuotis aplinkoje, veikti išvien, greitai ir drąsiai.
„Pasitelkėme papildytos ir virtualios realybės, 3D projekcijas, sugalvotos mechaninės užduotys, kitokie novatoriški sprendimai. Žaidimo dalyviai gali susipažinti su įgulos narių pareigomis, minų paieškos jūroje ypatumais“, – kalbėjo LJM edukacinių programų koordinatorius Mindaugas Žvirgždys.
Netikėtų patirčių kupini žaidimai karo laive trunka valandą, jie skirti 3–7 asmenų grupei nuo 14 metų.
Baigęs tarnybą karinis laivas „Sūduvis“ pernai perduotas Lietuvos jūrų muziejui ir tapo jo eksponatu.
Laivo vidaus patalpose eksponuojama jo valdymo ir išminavimo įranga.