Vienas geriausių Rusijos orkestrų Vilniaus publikai prisistatė Sergejaus Rachmaninovo kūrinių programa. Jo Trečioji simfonija, Vokalizė, op.34 bei Rapsodija Paganini tema atskleidė įspūdingą orkestro skambesio pilnatvę, aukštą garso kultūrą ir muzikavimo polėkį.
Rapsodijos solo partiją įkvėptai ir virtuoziškai paskambino Maskvos P. Čaikovskio konservatorijos penktakursis pianistas, daugybės tarptautinių konkursų laureatas Lukas Geniušas.
„Dirbti su Novosibirsko orkestru – didelis kūrybinis džiaugsmas, šis kolektyvas teikia daug meninių galimybių“, - pripažino G. Rinkevičius.
Tačiau Rusijos kolektyvo maestro nebuvo linkęs vertinti geriau už savo vadovaujamą Lietuvos valstybinį simfoninį orkestrą (LVSO). „Tiek vienas, tiek kitas pajėgūs atlikti bet kokį repertuarą, - neabejojo savo vadovaujamų orkestrų galimybėmis G.Rinkevičius. - Tačiau Lietuvoje dirbti sąlygos geresnės jau vien dėl to, kad čia turime Kauno chorą. Novosibirske nėra tokios geros chorinės mokyklos kaip Lietuvoje, tad atlikti simfoninius vokalinius kūrinius ten – kur kas kebliau“.
O Novosibirske kaip tik pabrėžiami G. Rinkevičiaus nuopelnai plečiant šio miesto orkestro repertuarą kantatų, oratorijų, operos žanro kūriniais. Bet, tarkime, Benjamino Britteno “Karo requiem“, kuris tapo LVSO praėjusio sezono viršūne, Novosibirske atlikti, maestro manymu, nepavyktų. „Tačiau simfoniniu repertuaru aš tikrai džiaugiuosi“, - sakė G. Rinkevičius.
Maestro mintis dabar užvaldęs didysis simfonistas Antonas Bruckneris. Tačiau pirmoji G. Rinkevičiaus interpretuojamą A. Brucknerio Devintąją greičiausiai išgirs Novosibirsko publika.