Filmo pradžioje nuskamba frazė: „- Jei jau kalbėsiu, noriu, kad manim tikėtumėt.
- Kuo aš tikiu, nėra svarbu.
- Tik tai ir svarbu.“
Ši juosta rodo, kad (pasi)tikėjimas svarbu, o kad pasaulis apgaubtas nepaprastumo, galima suprasti vaikystėje. Jau tada Fragancijos tėvas visą gyvenimą alchemijos būdu bandė išgauti auksą, o šalia mamos pasakojimais kuriamas pasaulis atrodė magiškesnis. Imta tikėti, kad tie, kurių širdis auksinė, skęsta kaip akmuo. Fragancija, vėliau ir jos broliukas Jėzus auga ir turtėja tokių istorijų supami.
O turtingo gamyklos savininko sūnus Ričardas priklauso kitokiam pasauliui – jo tėvas racionaliai apskaičiavo momentus, iš anksto nusprendė, kad sūnus bus garsus ledo ritulininkas. Vaikino galvoje implantuota metalinė plokštelė, nes šiurkštoko būdo tėvas vos gimusį berniuką išmetė iš rankų. Dviejų šeimų istorijos susipina galios ir neįvertintos meilės santykiu, jaunuolius vedančiu į nusikaltimą.
Žiūrint „Karūnos brangakmenius“ dvelks ne tik Švedija, bet ir Lietuva. Švedai įpūtė ledo arenų sniego sostinėje filmuotoms senamiesčio gatvėms ir apleistiems fabrikams. Medinių namų kvartalėliai, Lietuvos rašytojų sąjungos namai, net apleistieji Sporto rūmai pasirodo nekasdieniškai įstabūs.
Po seanso „Šeršėliafam“ festivalis pakvies stebėti moteris ir jas apkalbėti kauniečių mėgstamame „Yzy" bare, kur penktadienį 20 val. laukia ypač moteriškas festivalio atidarymo vakarėlis, provokuojančios kalbos apie moteris. Vakaro roko, fanko, ritmenbliuzo, elektroninės muzikos ritmais rūpinsis irgi moteris.
Sekmadienį festivalis skiria lietuviškam kinui ir rodys lietuvių legendinės kino ir teatro aktorės Eugenijos Pleškytės retrospektyvos filmus - istorinę dramą „Herkus Mantas“ (rež. Marijonas Giedrys) ir dramą „Faktas“ (rež. Almantas Grikevičius).
Po filmų 21 val. festivalio rengėjai kvies į neformalų susitikimą su jaunosios kartos aktore Elze Gudavičiūte „Yzy" bare, kuriame bus bandoma atsakyti į klausimą, kokia yra moters vieta lietuviškame kine, kaip vaidmenys veikia moteriškosios tapatybės formavimąsi.