Baltarusijos žiniasklaida vieningai sutaria, kad šių metų festivalis buvo kupinas eksperimentų ir paradoksų. Vos per vieną savaitę buvo parodyti 23 spektakliai penkiose skirtingose miesto erdvėse, rengėjai sugebėjo sukviesti teatrus net iš trylikos šalių. Šį kartą daugiau dėmesio buvo skirta teoriniams ir praktiniams seminarams. Aktoriai, režisieriai, dramaturgai galėjo dalyvauti net septyniolikoje meistriškumo pamokų.
Kaip teigia rusų teatro kritikė Irina Plotnikova, nors festivalis iš pradžių skelbė net kelias temas, šiais metais visus spektaklius siejo karo ir taikos leitmotyvas.
„Visai nesvarbu, ar tai būtų politinė, ar psichologinė kova, ar gėrio ir blogio grumtynės, dviejų priešingų polių dvikovos linija brėžiama kiekviename spektaklyje “, - sakė plačią festivalio programą stebėjusi kritikė.
Režisieriaus Algirdo Latėno 2011 m. sukurtas spektaklis pagal garsiąją Williamo Shakespeare‘o tragediją „Makbetas“ sužavėjo festivalio rengėjus ir užsienio teatro kritikus. Jau pirmoje spektaklio recenzijoje rašoma: „A.Latėnas sukūrė labai intelektualų spektaklį, reikalaujantį iš žiūrovo pastangų ir įtemptų apmastymų. Kaip ir kiti jo spektakliai, šis yra pažymėtas žvaigždute, kitaip tariant, jo uždavinys yra gerokai pasunkintas, ne visiems įkandamas. Jame daug simbolių, metaforų ir žinoma, citatų, vedančių mus į kitus klasiko kūrinius.“
Spektaklyje pagrindinius vaidmenis atlieka aktoriai, buvę A.Latėno studentai Viktorija Kuodytė ir Sergejus Ivanovas. „Makbetas – vaidmuo, kurio neįmanoma iki galo suvaidinti, - sako aktorius. - Jame slypi didžiuliai prasmių klodai. Monologe, netgi viename sakinyje kiekvieną kartą galima išreikšti vis skirtingą mintį, nuotaiką, savijautą.“
Festivalio „Belaja veža“ tikslas – pristatyti įvairių pasaulio šalių valstybinius teatrus, plėtojančius klasikines scenos tradicijas ir sykiu ieškančius naujų, šiuolaikinių teatrinės raiškos būdų. Nuo 1996 metų gyvuojantis vienas didžiausių ir svarbiausių Bresto miesto renginių visada pritraukia daugybę tarptautinės publikos. Per visą festivalio gyvavimo laikotarpį buvo pakviesti teatrai ir kritikai net iš 54 šalių. Taip buvo pirmoji spektaklio „Ledi Makbet“ išvyka į užsienio festivalį.