Tokie festivaliai kaip „Elektra/MUTEK Montréal“, „CTM/transmediale Berlin“, „FutureEverything Manchester“, „Donaufestival Austria“ ir koncertų salės kaip Londono „Barbican Center“, Briuselio „Palais des Beaux-Arts“, Amsterdamo „Muziekgebouw“, Berlyno „Volksbühne“, Briuselio „Bozar“ – tai tik dalis teritorijų, kurias jau spėjo „užkariauti“ šis stulbinao grožio R. Henke‘s projektas.
Audiovizualiniame spektaklyje „Lumière“ R.Henke meistriškai sujungia naujausias technologijas, elektroninę muziką ir vizualiuosius menus, tačiau didžiausią įspūdį daro galingų lazerių projektuojami vaizdiniai, panardinantys publiką į nerealias būsenas. Lazerinės geometrinės figūros kontrastuoja su „plaukiojančiomis“ organinėmis formomis ir archaiška svetimų kultūrų simbolių kalba, o viską suvienija ekstremaliai ryški šviesa. Vaizdiniai čia galingi ir triuškinantys, čia subtilūs ir trapūs.
„Lumière“ muzikoje R. Henke žongliruoja kultiniais Berlyno „techno“ ir „minimal“ stiliais, o firminius „monoleikų“ ambientinius skambesius praturtina „house“ bei kitais klubinės elektroninės muzikos elementais. Kaskart prie renginio vietos pritaikomame „Lumière“ pasirodyme ypatingu akcentu tampa pats R. Henke, kuriantis šį didingą spektaklį publikos apsuptyje.
R.Henke‘s darbų laukas apima ne tik didžiulio pasisekimo sulaukusią elektroninę muziką, bet ir menines instaliacijas bei performansus, kuriems pasitelkiamos naujausios technologijos, elektroninės muzikos ir vizualiųjų menų sintezė.
R.Henke ypač išgarsėjo 1999-aisiais kaip vienas pagrindinių garso programos „Ableton Live“ kūrėjų. Ši programa tapo pagrindiniu įrankiu elektroninės muzikos kūrybai ir iš esmės pakeitė jos atlikimo praktiką. R. Henke‘s darbai buvo pristatyti „Tate Modern“ galerijoje Londone, „Centre Pompidou“ Paryžiuje, „PS-1“ Niujorke, „The Art Galler of New South Wales“ Australijoje ir daugybėje festivalių įvairiuose pasaulio kontinentuose.
Roberto Henkės pasirodymas „Lumière“ lapkričio 7 d. vyks Vilniaus šiuolaikinio meno centro didžiojoje salėje.