Mažai kalba ir pats pasaulinio garso režisierius, aštuonis mėnesius repetuojantis Aleksandro Puškino dramą apie kovas valdžios viršūnėse. „Valdžia yra tie patys žmonės, tik tam tikru momentu jie gauna didesnę galią, prisiima atsakomybę už valstybę. Ir tada labai pasikeičia. O iš esmės kiekvienas žmogus turi tokių bruožų.
Nedarau politinio ar istorinio spektaklio, tai ne mano profesija. Čia mokslo tema. Spektaklyje kiti dalykai rūpi. Dirbti su šita A.Puškino pjese labai smagu, bet ir labai sunku. Ji reikalauja labai daug sprendimų. Man tik malonu, kad „Borise Godunove“ A.Puškinas dažnai mini Lietuvą. Gal dvidešimt kartų. Malonu skaityti, kad Lietuva tokia svarbi“, – šelmiškai šypsojosi režisierius.
Jis teigė, kad su aktoriais jie stengiasi vienas kitą išgirsti – tai svarbu, nes E.Nekrošius su kai kuriais LNDT aktoriais dirba pirmą kartą. Caro Boriso Godunovo vaidmenį jis paskyrė savo nuolatiniam aktoriui Salvijui Trepuliui. Spektaklio vaizdą, kaip jau daugelį metų įprasta, kuria scenografas Marius Nekrošius, kostiumus – Nadežda Gultiajeva.
Apsišaukėlį Dmitrijų vaidinantis LNDT aktorius Marius Repšys džiaugėsi, kad supranta A.Nekrošių iš pusės žodžio ir stengiasi būti tinkama jo spektaklio spalva. Tik repetuoti aštuonis mėnesius jam atrodo ilgoka. Štai su Oskaru Koršunovu per du mėnesius buvo padarytos trys premjeros – pats tas! „Įkandam, perkandam ir vaidinam“.
Šuiskio vaidmenį kuriantis Arūnas Sakalauskas kaip tik abejoja, ar jis susikalba su E.Nekrošiumi. Prisimindamas bendradarbiavimą su Krystianu Lupa, aktorius sakė, kad „Didvyrių aikštės“ repeticijose jam tekdavę iki smulkmenų sufantazuoti savo veikėjo veiksmus ir aplinkybes (kokia mašina važiavo, kur ją pastatė, į kelintą aukštą užlipo...), o E.Nekrošius „Borisą Godunovą“ kuria kitaip – tarytum tapo stambiais potėpiais.
„Bet mes galime pasakoti, kiek norime, svarbu, kad žiūrovas įžvelgtų tai, ką kuriame“, santūriai pastebėjo A.Sakalauskas.
Premjera jau šią savaitę – gegužės 22-23 dienomis. Ji vainikuos jubiliejinį 75-ąjį LNDT sezoną.