Jau festivalio atidarymo koncerte spalio 23 d. Nacionalinėje filharmonijoje publiką turėtų pagauti virtuoziškas japonų pianistės N.Kawai atlikimas – ji gros specialiai jai sukurtą didelio techninio meistriškumo reikalaujantį James’o Dillono koncertą fortepijonui ir orkestrui „Andromeda“. Japonijoje gyvenančią Londono karališkojo muzikos koledžo ir Romos „Santa Cecilia“ akademijos auklėtinę kritikai lygina su praeities „aukso amžiaus didžiaisiais“ pianistais.
Šį koncertą diriguos Niujorke gyvenantis Christopheris Lyndon-Gee. Beje, dirigento siūlymu šiam koncertui Onutė Narbutaitė perdirbo keletą operos „Kornetas“ scenų – taip atsirado naujas kūrinys „kein gestern, kein morgen“, kurį atliks Lietuvos operos scenos pažibos – solistai Jovita Vaškevičiūtė ir Tomas Pavilionis.
Spalio 26 d. Šiuolaikinio meno centre 19 val. vyksiančiame Klaipėdos kamerinio orkestro koncerte pasirodys trys ryškūs Lietuvos virtuozai. Nevengianti eskperimentų, iššūkius nusistovėjusioms klasikinės muzikos taisyklėms metanti pianistė Guoda Gedvilaitė, scenine charizma apdovanotas perkusininkas Pavelas Giunteris bei orkestro meno vadovas violončelininkas Mindaugas Bačkus susitiks vienoje scenoje, kad atliktų postminimalizmo „enfant terrible“ vadinto Davido Lango kūrinį „Pierced“ violončelei, fortepijonui, mušamiesiems ir styginiams.
Taip pat koncerte skambės Egidijos Medekšaitės kūrinio „Âkâsha“ ir Ričardo Kabelio „Bolé LT“ premjeros bei Kaijos Saariaho “Nymphéa reflection“, o muzikos skambesys skleisis dėka specialiai šiam koncertui kuriamos erdvinio garso sistemos.
Tą pat spalio 26-osios vakarą 21 val. Šiuolaikinio meno centre vyks britų pianisto Andrew Zolinsky rečitalis. Unikalių programų ir interpretacijų autorius pasirodymus rengia prestižiniuose festivaliuose ir koncertų salėse, su BBC, BBC Škotijos, BBC Velso nacionaliniu, Karališkosios filharmonijos, Lotaringijos nacionaliniu simfoniniais orkestrais ir tokiais kolektyvais kaip „Icebreaker“ bei „London Sinfonietta“. Vilniaus publikai A.Zolinsky skambins savo artimo kūrybinio partnerio, Pulitzerio muzikos premijos laureato, amerikiečių postminimalisto D.Lango kūrinius, bei kultinės JAV kūrėjos Meredith Monk ir olandų kompozitoriaus Dideriko Wagenaaro muziką.
Su „New Era Orchestra“ iš Kijevo (vad. Tatjana Kaliničenko) spalio 27 d. koncertuos ryškus Ukrainos pianistas ir klavesinistas Roman Repka. Jis su orkestru skambins Europos šiuolaikinės muzikos įžymybių kūrinius – Michaelo Nymano Koncertą klavesinui ir styginiams bei Valentino Silvestrovo „Epitafiją“. R.Repka nuolatos koncertuoja tarptautiniuose klasikinės ir šiuolaikinės muzikos festivaliuose, įkūrė ir vadovauja Weberio ansambliui.
Baigiamojo „Gaidos“ koncerto spalio 30 d. Kongresų rūmuose turėtų nepraleisti violončelės ir fortepijono atlikimo vertintojai. Mat scenoje gros italų violončelės virtuozas Francesco Dillonas, pasirodymus rengiantis Vienos „Konzerthaus“, Amsterdamo „Muziekgebouw“, Berlyno filharmonijoje, Buenos Airių „Teatro Colon“ ir kitose prestižinėse salėse. F.Dillonas atliks kviestinio „Gaidos“ kompozitoriaus Francesco Filidei koncertą „Kiekvienas meilės judesys“.
O išskirtinio techninio meistriškumo reikalaujantį Louiso Andriesseno „Hagos įsilaužimą“ („The Hague Hacking“) su Roberto Šerveniko diriguojamu Lietuvos valstybiniu simfoniniu orkestru skambins nepailstantis ir nepakeičiamas Lietuvos koncertinės scenos dalyvis – Rūtos Rikterės ir Zbignevo Ibelhaupto fortepijonų duetas.