V. Kazakevičiaus ir I. Ulinskaitės skundas yra adresuotas Prezidentei ir jos kanceliarijai, Seimui, Ministrui Pirmininkui, Vyriausybei dėl galimai neteisėtų veiksmų ir neveikimo, jų pareigų ir funkcijų nevykdymo.
V. Kazakevičius ir I. Ulinskaitė Vilniaus apygardos administracinio teismo prašė kreiptis į Konstitucinį Teismą dėl Kėdainių rajono apylinkės teismo kovo 22 d. nutarties, kuria teismas leido paimant L. Stankūnaitės dukrą iš laikinosios globėjos Neringos Venckienės namų naudoti prievartą prieš visus asmenis, kurie trukdys vykdyti teismo sprendimą.
Teisingumo ministerijoje neregistruotos partijos nariai norėjo, kad Konstitucinis Teismas išsiaiškintųar vykdant šį Kėdainių teismo nutarimas neprieštarauja Konstitucijos 7 straipsnio 1 daliai (Negalioja joks įstatymas ar kitas aktas priešingas Konstitucijai) bei teisingumo ir teisinės valstybės principams.
Neegzistuojančios partijos narių nuomone, kovo 22 d. nutartis galėjo pažeisti mergaitės teisės, N. Venckienės kaip teisėjos imunitetą bei žmonių judėjimo laisvės principą.
V. Kazakevičius ir I. Ulinskaitė teismo taip pat prašė panaikinti jiems nepatikusius Seimo Teisės ir teisėtvarkos komiteto, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Premjero tarnybos raštus, kuriais esą buvo pažeistas Viešojo administravimo įstatymas bei kiti teisės aktus. N. Venckienės šalininkai skundėsi, kad buvo netinkamai aptarnauti viešojo administravimo institucijose, jie nesulaukė atsakymų į savo prašymus, todėl buvo pažeista jų teisė į informaciją.
Vilniaus apygardos administracinis teismas atsisakė priimti šių piliečių skundą dėl labai paprastos priežasties - skundas nėra priskiriamas administracinių teismų kompetencijai.
Kaip teigiama teismo pranešime spaudai, pagal Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo 16 straipsnio 2 dalį administracinių teismų kompetencijai nepriskiriama tirti Prezidento, Seimo, Seimo narių, Ministro Pirmininko, Vyriausybės (kaip kolegialios institucijos), Konstitucinio Teismo, Lietuvos Aukščiausiojo Teismo ir Lietuvos apeliacinio teismo teisėjų veiklos, kitų teismų teisėjų, taip pat prokurorų, ikiteisminio tyrimo pareigūnų ir antstolių procesinių veiksmų, susijusių su teisingumo vykdymu ar bylos tyrimu, taip pat su sprendimų vykdymu, ir Seimo kontrolieriaus sprendimų (rekomendacijų).