2010-ųjų sausį 81-ojo maršrutinio taksi vairuotojas, važiuodamas nuo Aleksoto tilto centro link, nesuvaldė transporto priemonės ir nuvažiavo nuo kelio.
Mikroautobusas nepasuko į Karaliaus Mindaugo prospektą, bet nulėkė tiesiai, nuvertė betoninį stulpelį, rėžėsi į ketaus lydinio tvorą ir ją pralaužęs priekine dalimi iš maždaug trijų metrų aukščio nugarmėjo žemyn.
Praėjus beveik dvejiems metams po šio įvykio, avarijos vietoje vaizdas atrodo toks pat. Betoninis stulpelis nuverstas, tvora išgriauta, o griovyje, į kurį priekiu buvo atsirėmęs mikroautobusas, želia dilgėlės.
Šioje sankryžoje visą dieną – gana intensyvus eismas, savaitgaliais ir piko valandomis čia susidaro spūstys. Važiuojamąją kelio dalį nuo išgriautos betoninės tvorelės skiria tik siauras šaligatvis.
„Tai – ne kelio elementas, o atraminė pastato siena. Pastatas priklauso Dailės akademijai, tad ji ir turėtų taisyti sugriautą tvorelę“, – aiškino savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vyriausiasis specialistas Juozas Algirdas Bublys.
Jo teigimu, savivaldybė turi pasirūpinti tik pačia Aleksoto gatve, kurioje ir yra nuversta tvora.
Vilniaus dailės akademijos Kauno dailės fakulteto dekanas profesorius Jonas Audėjaitis skubėjo paprieštarauti valdininkui tikindamas, kad išgriautoji tvora įstaigai taip pat nepriklauso.
Ar prireiks dar vienos avarijos, kad miesto šeimininkai išsiaiškintų, kas už ką atsakingas?