Idėja už maždaug 4 milijardus litų tiesti metro liniją pribloškė net išskirtiniais projektais garsėjantį sostinės merą A. Zuoką, kuris smarkiai suabejojo sumanymo sėkme ir jo poreikiu.
Tokiame fone A. Zuoko siekis už 18 milijonų litų įkurti nacionalinę aviacijos bendrovę „Air Lituanica” arba Vilniuje tiesti greitojo tramvajaus bėgius atrodo lyg smulkmena.
Idėja sostinės požemius pritaikyti transportui savo mastu gali varžytis nebent su Visagino atominės elektrinės projektu.
Štai tie žmonės, kurie turbūt pirmieji nusipirks Vilniaus metro mėnesio abonementą: liberalas E. Masiulis, „darbietis” K. Daukšys, konservatorius P.Saudargas, Mišrios Seimo narių grupės atstovas L. Balsys ir socialdemokratas J. Olekas.
Neįtikėtina, kaip įvairių politinių pakraipų atstovus gali suvienyti projektas, balansuojantis ant realybės ir fantastikos ribos.
Keista, kad tiesti metro tik dabar užsimanė buvęs susisiekimo ministras E.Masiulis. Juk turėjo ketverius metus laiko įgyvendinti savo svajonę.
Krašto apsaugos ministro J. Oleko pareigos irgi tarsi įpareigoja vadovautis sveika nuovoka, tačiau būtent jis yra vienas projekto įpūtėjų ir, regis, atskleidė tikrąsias sumanymo priežastis.
J. Olekas prisipažino gyvenąs Vilniaus pakraštyje ir puikiai suprantantis, kokios susisiekimo problemos kamuoja daugelį vilniečių.
Tuo metu Kauno valdžia, tyrinėdama didingus pinigų taškymo projektus, ko gero, liūdnai svarsto: kaip gauti bent 1 procentą metro linijai reikalingų lėšų?
Tiek pinigų užtektų ir legendinėms duobėms Kauno gatvėse užlyginti, ir nedidelei biokuro jėgainei įrengti, ir Laisvės alėjai rekonstruoti.