Turistus į Lietuvą vilios pakeltais nykščiais

Jaunesnio amžiaus keliautojai iš viso pasaulio, laiką leidžiantys socialiniuose tinkluose, artimiausiu metu bus verbuojami aplankyti Lietuvą būtent neformaliais kanalais.

Valstybinis turizmo departamentas pasiskolino „Facebook“ išpopuliarintą pakeltą nykštį, vadinamą „laiku“ arba tiesiog „patinka“, kuriuo iš pradžių virtualiai kvies į Lietuvą, o projektą užbaigs pakelto nykščio skulptūra.<br>J. Stacevičius
Valstybinis turizmo departamentas pasiskolino „Facebook“ išpopuliarintą pakeltą nykštį, vadinamą „laiku“ arba tiesiog „patinka“, kuriuo iš pradžių virtualiai kvies į Lietuvą, o projektą užbaigs pakelto nykščio skulptūra.<br>J. Stacevičius
Daugiau nuotraukų (1)

Akvilė Adomaitytė

Feb 20, 2013, 6:20 PM, atnaujinta Mar 11, 2018, 11:06 AM

Valstybinis turizmo departamentas pasiskolino „Facebook“ išpopuliarintą pakeltą nykštį, vadinamą „laiku“ arba tiesiog „patinka“, kuriuo iš pradžių virtualiai kvies į Lietuvą, o projektą užbaigs pakelto nykščio skulptūra. Tiesa, kur ji stovės, paaiškės tik projekto pabaigoje.

Pakeltas pirštas per artimiausią pusmetį specialiai sukurtuose penkiuose populiariausių socialinių tinklų – „Facebook“, „Google+“, „Twitter“, „VKontakte“ ir „Youtube“ – profiliuose lietuviškai, angliškai ir rusiškai kvies nusipirkti dalį būsimos skulptūros. „Kaip žmonės perka arus Mėnulyje, taip siūlysime rinkti „laikus“ būsimai skulptūrai“, – portalui lrytas.lt pasakojo projektą kuruojanti Lauryna Tarvydienė.

Vėliau bus renkama vieta skulptūrai. Galimi variantai – turistiškiausiuose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune, Palangoje arba Druskininkuose. Anot L. Tarvydienės, tokiu būdu miestai turės galimybę prisistatyti keliautojams.

„Druskininkai jau pasiūlė labai originalią vietą skulptūrai – ežero vidurį“, – atskleidė specialistė. Ji sakė, kad neaišku, kaip atrodys skulptūra, mat ją kurs menininkai tik tada, kai bus išrinkta konkreti vieta. Tik viena aišku jau dabar – pakeltas pirštas bus aiškiai atpažįstamas.

Iškilti miesto erdvėje „laikas“ arba pakeltas nykštys turėtų jau kitų metų gegužę. L. Tarvydienė sakė, kad tokiu būdu Lietuva gali patekti ir į Guinnesso rekordų knygą kaip daugiausia „laikų“ surinkusi šalis.

Kodėl komunikacija socialiniuose tinkluose neužsiima paties departamento rinkodaros skyrius, kuriame – net 6 žmonės, L. Tarvydienė aiškino, kad tai būtų pernelyg mėgėjiška. „Atlikome analizę, konsultavomės su komunikacijos specialistais, kurie tik patvirtino, kad valstybinių institucijų bandymai pačioms šeimininkauti socialiniuose tinkluose dažniausiai baigiasi profilių mirtimi“, – pasakojo moteris.

Anot jos, valstybinių įmonių komunikacija paprastai yra nuobodi ir oficiali, tad šis bandymas „turėtų būti kitoks“. Departamento taikinyje – 18-34 metų amžiaus socialinių tinklų vartotojai iš viso pasaulio.

Šiuo metu Valstybinis turizmo departamentas paskelbęs viešąjį konkursą. Kokia projekto sąmata, L. Tarvydienė neatskleidė. Didžioji dalis projekto lėšų – Europos Sąjungos struktūrinių fondų pinigai, dalis lėšų bus skirta ir iš šalies biudžeto.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.