Vasaros tyla prieš rudens mūšius

Naujas TV sezonas neabejotinai intriguoja. Iš TV ekranų tik ir pilasi: „Viskas skirta tik jums ir dėl jūsų!”

Daugiau nuotraukų (1)

Martynas Starkus

Aug 23, 2013, 7:13 PM, atnaujinta Mar 1, 2018, 6:51 PM

Vieniems tai — verslas, kūrybos įprasminimas ir garbė. O kitiems? Viena ausimi esu girdėjęs, kad yra ir be televizoriaus išgyvenančių. Nelabai tikiu, kad tai įmanoma, bet kas ten žino.

Laidų kūrėjams prasidėjo kova dėl būvio. Kokias laidas kurti? Kokiai auditorijai? Kaip prekę įsiūlyti TV kompanijų vadovams? Kuo patikėti šiems? Ką planuoja konkurentai?

Žinoma, tai nėra akla loterija, bet ir sėkmės šalia profesionalumo reikia nemažai.

Kas yra mūsų žiūrovai? Jaunoji auditorija į televizorių ekranus spokso vis mažiau. Ne kažin ką jie sau įdomaus ir rastų, net jei netingėtų paieškoti.

Juolab kad šalia visuomet yra internetas ir išmanieji su socialiniais tinklais. Ten gali su kaupu patenkinti nepasotinamą dėmesio trūkumą — kam tuomet švaistyti jį dabartinėms ekrano žvaigždėms?

Visiškai neabejoju tavo pelnyta šlove, Marijau. Bet nesu tikras, kad bent kokie šeši iš dešimties penkiolikmečių atsakytų, kur tu jiems matytas.

Todėl drįsčiau teigti, kad dirbsime vyresniems. Tai nėra blogai. Laidų kūrimas nesustos. Juk jų reikės ir internetinei televizijai ateityje.

Projektų kainos, matyt, jau niekada nebus tokios, kaip iki krizės, bet kūrybingiausi išgyvens. Vieni kurs pasaulyje pripažintus ir Lietuvai pritaikytus projektus. Kiti rizikuos stipriau ir bandys imtis naujų, autorinių laidų.

Bet visa tai — vėliau. Po krepšinio. Šis TV šou Lietuvoje yra pasmerktas sėkmei. Pirmųjų kontrolinių rungtynių transliacijų reitingai tai įrodo.

O jei dar mūsų rinktinei neblogai seksis, kiti kanalai galės TV3 televizijai rugsėjo mėnesį užsakyti sveikinimų koncertą. Ir ne vieną.

Vis dėlto laidų kūrėjai neabejotinai bandys perrėkti sirgalius ir per minutės pertraukėles reklamuos savo naujuosius projektus.

Kirba mintis užsakyti savo laidų anonsą per konkurentų kanalą. Vieniems tai būtų pinigai, kitiems — didelė auditorija. Visi laimingi.

Lieka tikėtis, kad spalio mėnesį kiti mūsų nuotolinių pultų mygtukai nebus prikepę nuo nenaudojimo.

Nors jau rugpjūčio vidurys, vis dar neįmanoma sužinoti visų būsimų laidų ir jų transliacijų laiko. Lengviau būtų nepilotuojamais lėktuvais suskaičiuoti visus baravykus Varėnos miškuose.

Konkurencija čia skausminga. Pasirodo tik vienas kitas abstraktus pranešimas: „Jau greitai! Laukite! Bus „bum”!”

Skirtingų televizijų darbuotojai net vengia plaukti vasarą baidarėmis su kompanija, kurioje gali būti kas nors iš priešininkų teritorijos. Kad tik vakare prie alaus bokalo neišsiduotų.

„TV antena" 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.