Pasak susisiekimo ministro Rimanto Sinkevičiaus, idėja yra priimtina iš esmės, tačiau įstatymo projektas turi būti tobulinamas.
„Iš esmės pritarti Metropoliteno įstatymo koncesijos projektui, tačiau siūlyti teikti Seimui tobulinti projektą, nes yra daug teisinių nesuderinamumų, pastabų - jų yra beveik 17“, - Vyriausybės posėdyje sakė susisiekimo ministras.
Jo teigimu, įstatymas yra daugiau teisinės bazės kūrimo įrankis ir nėra skirtas vienai konkrečiai vietovei.
Dėl statuso, kad tai nacionalinės svarbos objektas - jeigu Raseiniai norės metropoliteną daryti, tai tikriausiai nebus jis nacionalinės svarbos objektas. Šis įstatymas - daugiau teisinės bazės kūrimas“, - sakė R.Sinkevičius.
Premjeras Algirdas Butkevičius pritarė, kad projektas nėra išbaigtas ir dar reikia dirbti.
Pagal Koncesijų įstatymą Vyriausybė negali būti koncesininkė, todėl siūloma Metropoliteno įstatyme įtvirtinti, kad Vyriausybei ar jos įgaliotos institucijos sukurtai projekto įgyvendinimo bendrovei koncesija suteikiama be konkurso.
Įstatymo projekto autoriai sako, kad Vilniuje nutiesus metro, bus atvertas kelias kelių milijardų litų vertės užsienio investicijoms.
Premjeras Algirdas Butkevičius yra sakęs, jog Vyriausybė tokiam projektui tikriausiai neturėtų lėšų. Anot jo, šiuo metu yra kitų svarbesnių strateginių projektų, kurie turėtų būti finansuojami iš valstybės lėšų.
Vilniaus meras Artūras Zuokas yra inicijavęs greitojo tramvajaus linijos Santariškės-Geležinkelio stotis projektą ir dar pernai gegužę teigė, jog jis jau parengtas, o iki 2013 metų pabaigos miesto valdžia žadėjo skelbti jo statybos konkursą.