Gargždai pasisavino Juodkrantės lobį

Sutvarkyti piliakalnius

Juodkrantės gintaro lobis yra garsus visame pasaulyje.<br>123rf asociatyvi nuotrauka
Juodkrantės gintaro lobis yra garsus visame pasaulyje.<br>123rf asociatyvi nuotrauka
Daugiau nuotraukų (1)

BNS ir lrytas.lt inf.

Apr 5, 2014, 10:54 AM, atnaujinta Feb 14, 2018, 8:57 PM

Istorikai ir archeologai apstulbę - taip ne tik klastojama istorija, dezinformuojama visuomenė, bet ir pasisavinamas vienas ryškiausių Kuršių nerijos prekės ženklų.

Pasak Neringos mero Dariaus Jasaičio, Juodkrantė ir išgarsėjo per tą lobį: „Tai mūsų prekės ženklas, atpažįstamas visame pasaulyje nuo 19 amžiaus. O jį panaudojo nieko bendra nei su Juodkrante, net su Gintaro keliu neturintys Gargždai. Na, absurdas, ką čia daugiau pridursi“.

Anot Mažosios Lietuvos istorijos muziejaus direktoriaus Jono Genio, negalima skelbti turistams, moksleiviams skirtame informaciniame stende klaidinamos informacijos.

Gargždų krašto muziejaus istorikas Marius Mockus tvirtino, kad rengiant piliakalnių tvarkymo projektą net nebuvo samdoma profesionalių archeologų, istorikų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.