Vilniaus gyvenimo sparta ūsuočiams - per didelė

„Sostinė“

Daugiau nuotraukų (1)

Arūnas Dumalakas

Dec 13, 2014, 7:00 AM, atnaujinta Jan 19, 2018, 7:00 AM

Nors buvo galima tikėtis, kad senstančių Vilniaus troleibusų gynėjai taip tyliai neišleis į kelionę savo numylėtinių. Galbūt dėl to, kad šviečia viltis? Juk Vilniuje patvoryje riogsoję troleibusai atgims Ukrainoje.

Taip, ne į paskutinę kelionę Vilnius išleido troleibusus. Užkeltos ant vilkikų, šios vilniečius vežusios transporto priemonės išvežtos į milžinišką Dnepropetrovsko (Ukraina) gamyklą. Čia jų jau laukia ukrainiečių meistrų nagingos rankos. Juk gamykla nepaprasta - gamina raketas nešėjas „Morskoj start“ net užsienio šalims.

Į Vilnių atvykę svečiai iš neramumų apimtos Ukrainos patikino, kad seni troleibusai nebus perdirbami karo tikslams. Ukrainiečiai tikisi juos atnaujinti ir paleisti į miestų gatves.

Galėjo to ir nesakyti - net nespecialistui aišku, kad iš troleibuso tanko nepagaminsi.

Ukrainiečiams Vilnius penkiolika troleibusų pardavė už 180 tūkst. litų. Už pusantro milijono kilometrų sostinės gatvėmis nuriedėjusius metalo griaučius daugiau ir negausi.

Vilniaus vežėjai džiaugiasi, kad senų troleibusų neteko atiduoti į metalo laužą, o ukrainiečiai prisipažino, jog jų miestų gatvėmis rieda ir dar senesnės ūsuotos transporto priemonės.

Beje, pinigus, kuriuos gavo iš Ukrainos įmonės, vilniečiai jau išleido dar važinėjančių troleibusų atsarginėms detalėms įsigyti.

Prisiminus troleibusų gynėjų piketus, akcijas gali atrodyti keista, kad vis rečiau pasigirsta pasipiktinimo balsų retėjant troleibusų gretoms.

Atvirkščiai - šią savaitę buvo galima išgirsti ir tokių kalbų: „Pagaliau išveža tas geldas! Dėl jų visame Vilniuje susidaro grūstys. Tai avarija, tai ūsai nukrinta, ir visi priversti stovėti. Parduokite visus, ir kuo greičiau. Autobusai bent nepririšti.“

Teisybė. Keliauti senais, vos besivelkančiais troleibusais, kuriems po 20 ar 30 metų, - menkas malonumas.

Nebeskamba ir pasiūlymai įsigyti naujesnių troleibusų, nes burną užrišo jų kainos. Juk nauji troleibusai kainuoja milijonus, gerokai daugiau nei autobusai.

Miesto veidą darkantis, byrantis troleibusų kontaktinis tinklas, kuriam vis prireikia remonto, - dar vienas kitokių transporto priemonių šalininkų argumentas.

Ūsuoti troleibusai nebeišlaiko greitėjančio Vilniaus gyvenimo tempo. Tad ar tikrai dėl jų reikia lieti graudžias ašaras?

„Sostinė“

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.