Seimo valdininkai be valdiškų ratų – nė iš vietos

Ar Seimo pirmininko sekretoriato bei Teisės departamento vadovai – dideli ponai? Žinoma! Tai kaip jie gali neturėti asmeninio valdiško automobilio? Netvarka!

Daugiau nuotraukų (1)

Vytautas Bruveris

Jan 2, 2015, 6:15 PM, atnaujinta Jan 17, 2018, 4:43 AM

Taip, panašu, mąstė Seimo kanceliarija, kuri prieš šventes neseniai iškeptą Seimo pirmininkės ir valdančiųjų „darbiečių“ lyderės Loretos Graužinienės sekretoriato vadovą, buvusią Specialiųjų tyrimų tarnybos galvą Žimantą Pacevičių ir Teisės departamento direktorių Andrių Kabišaitį apdovanojo specialiais tarnybiniais automobiliais.

Specialus automobilis skirtas ir parlamento kanceliarijos Informacijos technologijų ir telekomunikacijų departamento direktoriui Jurgiui Bridžiui.

A.Kabišaitis ir J.Bridžius galės kiekvieną mėnesį valdiškomis mašinomis privažinėti po pusantro tūkstančio kilometrų, o Ž.Pacevičius, kaip svarbesnis ponas – du tūkstančius. Tačiau jei jie visi ir viršys savo limitus – ne bėda, kanceliarija numačiusi, kad esant „būtinybei“, tai jie gali daryti.

Šie trys iš esmės kabinetinį darbą Seime dirbantys valdininkai valdiškomis mašinomis apdovanoti kanceliarijai išplėtus Seimo kanceliarijos darbuotojų, kuriems skiriami tarnybiniai automobiliai be vairuotojo, sąrašą.

Prieš kelerius metus iš iš naujo patvirtintame sąraše buvo numatyta, kad tokie automobiliai skiriami tik Seimo kancleriui ir jo pavaduotojui, Bendrųjų reikalų departamento direktoriui, Paslaugų ir materialinio aprūpinimo skyriaus vedėjui ir dar keliems žemesnio rango valdininkams, besirūpinantiems Seimo ūkio, turto bei pastatų priežiūros reikalais.

Kone prieš dešimtmetį Seimo kanceliariją buvo sukrėtęs vadinamasis tarnybinių privilegijų skandalas, kurio centre ir buvo būtent valdiški ratai ir visiškai įžūlus bei nekontroliuojamas aukštų parlamento valdininkų naudojimasis jais.

Bene daugiausiai triukšmo buvo kilę būtent dėl tuometinio Seimo vadovo Artūro Paulausko sekretoriato vadovės Rimos Pumputienės bei Teisės departamento vadovo Kęstučio Virkečio veiksmų. Pastarojo tarnybiniu automobiliu net buvo vežiojamas pasivaikščioti jo šuva.

Abu valdininkai buvo priversti palikti savo postus, o pastaraisiais metais prie judviejų kėdžių nebuvo priskirti tarnybiniai automobiliai. Po šio skandalo iš posto išvirto ne tik tuometinis Seimo kancleris Arvydas Kregždė bet ir pats A.Paulauskas.

Buvo audžiami dideli tarnybinių privilegijų voratinklio, kurio siūlus sudarė ne tik mašinos, bet ir valdiški restoranai, kirpyklos, masažo salonai bei poilsiavietės, išardymo planai, tačiau viskas greitai išsikvėpė ir baigėsi šnipštu.

Seimas kaip ir turėjo, taip ir turi atskirą automobilių parką, kurio mašinomis gali naudotis ir savus automobilius už lėšas „parlamentinei veiklai“ turintys Seimo nariai ir kanceliarijos valdininkai.

Kaip matyti, šiemet kanceliarija nusprendė, jog tokie svarbūs asmenys, kaip Seimo pirmininko sekretoriato vadovas ir vyriausiasis teisininkas su kompiuterininku negali neturi specialių mašinų, kuriomis važinėtųsi savais reikalais – žinoma, esą tik „tarnybiniais“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.