Gedimas dar nepilnai pašalintas, bet artimiausiu metu gedimo šalinimo darbai turėtų būti baigti.
"Lietuvos geležinkelių" atstovė Vitalija Onikienė portalui lrytas.lt pranešė, jog reisu Kaunas - Vilnius, likus keliems kilometrams iki Kauno geležinkelio stoties tunelio lūžo traukinio pantografas - įtaisas, esantis ant transporto priemonės stogo, sujungtas su elektros laidais geležinkelio ruože.
"Buvo nutrūkęs kontaktinis aukštos įtampos tinklas", - teigė V.Onikienė.
Geležinkelio ruože nutrūkus elektros srovei, traukiniai kurį laiką negalėjo judėti į abi puses.
Traukinys su nulaužtu pantografu dar nuvažiavo iki Kauno geležinkelio stoties.
Paskui jį į Kauną kitas keleivinis traukinys buvo sustabdytas Palemono stotyje, esančioje už 10 kilometrų nuo Kauno geležinkelio stoties.
"Lietuvos geležinkeliai" pasirūpino, kad keleiviai, turėję vykti iš Kauno į Vilnių, iš Kauno geležinkelio stoties autobusais būtų pristatyti į Palemono geležinkelio stotį, ir iš ten keliautų traukiniu į sostinę.
Kiti traukiniai po pietų turėtų vykti įprastu režimu.
Paprastai kiekviename reise vyksta apie 100 keleivių.