Vaizdo medžiagą užfiksavo robotas, kuris buvo panardintas du kartus.
Vaido įraše gerai matyti didžioji dalis orlaivio korpuso, atskiros detalės, šiek tiek pravertos pilotų kabinos durys. Nedidelius pažeidimus galima įžvelgti tik ant priekinės dalies.
Šį vaizdo įrašą matę pilotų artimieji tikina viduje įžvelgę žmogaus siluetą, o pagal avalynę atpažinę vieną pilotą.
Dėl orlaivio iškėlimo iš 124 metrų gelmės tariamasi su viena Olandijos bendrove, tačiau kol kas neaišku, ar orlaivis bus iškeltas. Pirmiausia ketinama iškelti pilotų kūnus, jeigu jie tikrai yra viduje.
Pagal roboto darytą vaizdo įrašą ekspertai nusprendė, kad plačiau atidaryti durelių ir geriau išžvalgyti kabinos vidaus nepavyks, jeigu lėktuvas nebus bent šiek tiek pakeltas.
Valstybės įmonė „Oro navigacija“ antradienį sutarė su Nyderlandų kompanija „Mammoet“ dėl Baltijos jūroje nuskendusio lėktuvo An-2 skenavimo.
Ekspertų komandos laukiama antradienį, o trečiadienį ketinama atgabenti įrangą. Skenavimas turėtų vykti gegužės 30-31 dieną, jeigu nusistovės darbams tinkamas oras. Skenavimus atlikę ekspertai turėtų pasiūlyti, kaip būtų galima orlaivį iškelti.
Iš Geteborgo Švedijoje į Klaipėdą skridęs lėktuvas An-2, priklausantis bendrovei „Klaipėdos avialinijos“, dingo gegužės 16-ąją. Juos skrido du patyrę pilotai - Adolfas Mačiulis ir Alvydas Selmistraitis.