Sprendimas dėl lėktuvo An-2 iškėlimo atidėtas

Vyriausybė, antradienį turėjusi

Ministras R.Sinkevičius abejojo, ar iškėlus lėktuvą, kuris per pirmąją operacijos dalį buvo labai pažeistas, pavyks nustatyti avarijos priežastis.<br>T.Bauro nuotr. iš archyvo
Ministras R.Sinkevičius abejojo, ar iškėlus lėktuvą, kuris per pirmąją operacijos dalį buvo labai pažeistas, pavyks nustatyti avarijos priežastis.<br>T.Bauro nuotr. iš archyvo
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Jun 9, 2015, 2:34 PM, atnaujinta Nov 23, 2017, 1:12 PM

Pasak susisiekimo ministro Rimanto Sinkevičiaus, sprendimas nepriimtas, nes šis klausimas nebuvo paprašytas papildomai įtraukti į pasitarimo darbotvarkę.

„Nepaprašyta įtraukti į pasitarimo darbotvarkę dėl to, kad aš manau, kad Vyriausybės nariams turi būti pateikta labiau konsoliduota vaizdinė medžiaga, be to, ir turi būti užtikrintas kompanijos, kuri vykdė pagrindinius iškėlimo darbus, dalyvavimas“, – žurnalistams Vyriausybėje sakė ministras.

Tai, pasak R. Sinkevičiaus, nespėta padaryti. Prie šio klausimo Ministrų kabinetas grįš kitame posėdyje, kuris greičiausiai bus tik kitą savaitę.

Vis dėlto Susisiekimo ministerija siūlo palikti lėktuvą jūros dugne. Orlaivio iškėlimui reikalinga speciali įranga ir apskritai abejojama, ar An-2 trauktinas ne tik dėl kainos, kuri, preliminariais skaičiavimais, gali siekti apie 300 tūkst. eurų, bet ir techninės būklės.

„Taip, aš jau esu sakęs, kad to lėktuvo siūlysiu nekelti“, – teigė R. Sinkevičius.

Ministras abejojo, ar iškėlus lėktuvą, kuris per pirmąją operacijos dalį buvo labai pažeistas, pavyks nustatyti avarijos priežastis. R. Sinkevičius taip pat kalbėjo, kad tokio tipo orlaiviai kaip An-2 skraido dešimtmečiais ir jokių esminių, sistematinių orlaivių konstrukcijų sutrikimų atrasti nepavyksta.

„Matyt, šis nelaimingas atsitikimas arba šita katastrofa įvyko dėl tam skrydžiui, tam lėktuvui būdingų kokių nors atskirų priežasčių, kurios nėra būdingos kitiems to tipo lėktuvams. Tai, manau, kad galbūt užtenka tų įrodymų, kurie bus surinkti tam, kad bent kaip būtų nustatyta avarijos priežastis“, – kalbėjo jis.

Klausiamas, ar Vyriausybė svarstys, kad prie šios operacijos finansiškai prisidėtų lėktuvo savininkas „Klaipėdos avialinijos“, Rimantas Sinkevičius sakė, kad tai daugiau teisinis klausimas, kompanijos draudimo reikalas, tad nesiėmė to vertinti, nors neatmetė, kad toks dalykas turi būti svarstytinas. R. Sinkevičius taip pat neturėjo atsakymo, kodėl An-2 nebuvo draustas – esą šis klausimas turi būti adresuojamas lėktuvo savininkams. Ministras tai pat nebuvo linkęs į diskusijas, ar jo vadovaujamos ministerijos sudarytai tyrimo komisijai žinomos nelaimės priežastys, ar užtenka turimų įrodymų.

„Turėsiu to dalyko prieš Vyriausybės posėdį paprašyti, žinoma, prieš tai turėsiu gauti ir ikiteisminį tyrimą atliekančio prokuroro leidimą tam“, – sakė R. Sinkevičius

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.